ادب در زندگی را زینت هر عملی قرار دهید…..از همسرتان تشکر کنید،هرچند غذایی که پخته شور یا بد شده باشد.وقتی از غذا ابراز رضایت می کنید ،همسرتان خوشحال می شود و این باعث رشد و پـیشرفت معنــوی شما    می شود.یک بار من در جوانی در خانه با خانواده… بیشتر »

موضوعات: زندگینامه
   پنجشنبه 31 خرداد 1397نظر دهید »
در خاطرات يك سرباز عراقي آمده: يك پسر بچه رو گرفتيم كه ازش حرف بكشيم.آوردنش سنگر من.خيلي كم سن و سال بود.بهش گفتم:«مگه سن سربازي توي ايران هجده سال تمام نيست؟»سرش را تكان داد.گفتم:«تو كه هنوز هجده سالت نشده!».بعد هم مسخره اش كردم و گفتم:«شايد به خاطر… بیشتر »

موضوعات: زندگینامه
   پنجشنبه 31 خرداد 1397نظر دهید »
بيشتر روزهاي كردستان را در مريوان بوديم.آنجا هيچ چيز نبود.روي خاك مي خوابيدم.خيلي وقت ها گرسنه مي ماندم و غذا هم اگر بود ،هندوانه و پنير.خيلي سختي كشيدم.يك روز بعد از ظهر تنها بودم روي خاك نشسته بودم و اشك مي ريختم كه مصطفي سر زده آمد.دو زانو نشست و… بیشتر »

موضوعات: زندگینامه
   پنجشنبه 31 خرداد 1397نظر دهید »
بدهی خوب و بدهی بد به نظر شما بدهی خوب است یا بد؟              اصلاً مگر بدهی خوب هم می‌شود؟ به نظر من بدهی می‌تواند خوب باشد به شرطی که بدانیم از آن بهره ببریم. بدهی خوب بدهی‌ای است که: برای شما ایجاد منفعت می‌نماید، جریان درآمدی ایجاد می‌نماید، به… بیشتر »

موضوعات: زندگینامه
   پنجشنبه 31 خرداد 1397نظر دهید »
ماه رمضان فرصت بسیار استثنایی و بزرگی است که به لطف خدای متعال امسال هم این فرصت به ما داده شد که بتوانیم در این ماه مبارک بر سر سفره ی ضیافت الهی حاضر بشویم. این فرصت استثنایی در طول سال نظیر ندارد. بیشتر »

موضوعات: اخبارمدرسه
   چهارشنبه 23 خرداد 1397نظر دهید »
به گزارش پایگاه خبری_اطلاع رسانی حوزه های علمیه خواهران، «خانم نفیسه حسینی واعظ» در مراسم«محفل انس با قرآن» که از سوی مدرسه علمیه عالی الزهرا(س) گرگان و با حضور اساتید ،کادر و طلاب این مدرسه و نیز عموم بانوان انجام شد با استناد به آیه 185 از سوره مبارکه… بیشتر »
کلیدواژه ها: قرآن, ماه رمضان, ويژگي

موضوعات: اخبارمدرسه
   سه شنبه 22 خرداد 1397نظر دهید »
آیت الله سیدکاظم نورمفیدی در گفتگو با خبرنگاران اظهار کرد: فتح خرمشهر از معجزات دوران جنگ بود چراکه دشمنان خرمشهر  و فتح آن را تسخیر ناپذیر می دانستند، بعثی ها قبل از فتح خرمشهر موضع تهاجمی و موضع حمله داشتند اما بعد از فتح خرمشهر موضع تهاجمی آن ها به… بیشتر »

موضوعات: زندگینامه
   شنبه 5 خرداد 13971 نظر »
      آیت الله سیدکاظم نورمفیدی در جمع شرکت کنندگان مسابقات قرآنی استان گلستان در مصلی گرگان اظهار کرد: بهترین معرف قرآن خدا و خود قرآن است. باید اول به این نکته توجه کنیم که قرآن خودش را چگونه معرفی کرده است به تعبیر خود قرآن ، قرآن ذکر ونور، هدایت و… بیشتر »

موضوعات: زندگینامه
   شنبه 5 خرداد 1397نظر دهید »
در این ماه، زمین و زمان، عرش و فرش و ملائکه، دست به دست هم داده‌اند تا بندگان خدا را در میهمانی خدا پذیرایی کنند. ممکن است این فرصت دیگر پیش نیاید پس باید حداکثر استفاده را ببریم. دل‌ها هم مانند اشیاء چرک می‌شوند. مثل خانه‌ها، لباس‌ها و چیزهای دیگر. چرک… بیشتر »

موضوعات: اخبارمدرسه
   شنبه 5 خرداد 1397نظر دهید »
جستجو
خرداد 1397
شن یک دو سه چهار پنج جم
 << < جاری> >>
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30 31