آقای دکتر محمد حکیمی در مراسم ولادت امام رضا‌‌‌‌(علیه السلام) که بصورت مجازی و از سوی مدرسه علمیه عالی الزهرا‌‌(سلام الله علیها) گرگان، با حضور کارکنان و شماری از اساتید این مدرسه برگزار شد، به بحث پیرامون«مولفه های کرامت» پرداخت و آن را از مباحث و فضایل بزرگ و بنیادین و زیربنایی اخلاق قرآنی برشمرد.

ادامه »

   پنجشنبه 3 تیر 1400نظر دهید »

حضرت آیت الله سید کاظم نورمفیدی ” نماينده ولي فقيه در استان گلستان” در اولین جلسه اخلاق هفتگی که از سوی مدرسه علمیه عالی الزهرا(س) گرگان و در پلتفرم بومی اسکای روم برای استفاده عموم طلاب برگزار شد، مهمترین هدف بعثت انبیاء را” تزکیه” دانست و گفت: خداوند در آیات قرآن به تعلیم و تزکیه به عنوان فلسفه بعثت پیامبران از جمله پیامبر گرامی اسلام تاکید دارد.

ادامه »

   چهارشنبه 21 آبان 1399نظر دهید »

خانم مریم دوست محمدیان در نشست تربيتي با عنوان” سبك زندگي قرآني پيامبر(ص)” كه از سوی مدرسه علمیه عالی الزهرا(س) گرگان و با حضور کارکنان و شماری از اساتید این مدرسه برگزار شد، شخصیت پیامبر اکرم(ص) را تجسم آیات الهی عنوان کرد.

وی، سیره پیامبر اکرم(ص) را بهترین الگو و مهمترین مدل و معیار سبک زندگی اسلامی دانست و افزود: سبک زندگی، مجموعه ای از جهت گیری؛ ارزش و شیوه های رفتاری است که مسیر انسان را مشخص می کند.

ادامه »

کلیدواژه ها: سبك, سيره, ميزان
   سه شنبه 29 مهر 1399نظر دهید »

به گزارش خبرگزاری کوثر از گلستان، خانم بی بی زهرا علاءالدین در نشست تربیتی در جمع طلاب جدید الورود مدرسه علمیه عالی الزهرا(س) گرگان، بینش و بصیرت درست و انتخاب صحیح را لازمه طلبگی دانست.  

وی، با استناد به آیه 104 از سوره مبارکه آل عمران افزود: کسانى كه براى رشد و اصلاح جامعه دل مى‌سوزانند، رستگاران واقعى هستند که طلاب علوم دینی نیز در صورت تحقق آرمان های الهی در جامعه، مصداق” اولئک هم المفلحون” خواهند بود.

ادامه »

کلیدواژه ها: بصيرت, بينش, طلبگي
   سه شنبه 15 مهر 1399نظر دهید »

به گزارش خبرگزاری کوثر از گلستان، خانم مریم دوست محمدیان معاون آموزش مدرسه علمیه عالی الزهرا(س) گرگان، در ویژه مراسم آغاز سال تحصیلی که با حضور طلاب جدید الورود مدرسه علمیه عالی الزهرا(س) گرگان برگزار شد، ضمن گرامیداشت یاد و خاطره امام راحل و شهدای هشت سال دفاع مقدس بیان کرد: همانگونه که رزمندگان اسلام، در شرایط حساس زمان خود، به تکلیف عمل کردند، ما نیز باید تکلیف خود را شناخته و براساس تکلیف خود عمل کنیم.

ادامه »

کلیدواژه ها: تكليف, علم, عمل, وظيفه
   سه شنبه 15 مهر 1399نظر دهید »

به گزارش خبرگزاری کوثر از گلستان، خانم مریم میرکریمی مدیر مجموعه حوزوی الزهرا(س) گرگان، در ویژه مراسم آغاز سال تحصیلی که با حضور طلاب جدید الورود مدرسه علمیه عالی الزهرا(س) گرگان برگزار شد، طلبگی را بهترین و صالح ترین نعمت دانست و بر شکرگزاری از این نعمت تاکید کرد.

ادامه »

کلیدواژه ها: امام, شكر, متقين, نعمت
   سه شنبه 15 مهر 1399نظر دهید »

به گزارش خبرگزاری کوثر از گلستان، بمناسبت سالگرد ارتحال حضرت امام خمینی(رحمه الله علیه) دومین نشست معرفتی” بازشناسی شخصیت حضرت امام خمینی(ره)”  بصورت مجازی از طریق سامانه سیما برگزار گردید.

 خانم فاطمه احمدی در این نشست به بحث پیرامون” سبک همسرداری حضرت امام خمینی(ره)” پرداخت و بیان کرد: امام خمینی(رحمه الله علیه) از نوادر روزگار ما بود که چه در کل جامعه و در فرآیند انقلاب و چه در زندگی خصوصی و خانوادگی خود، برخوردی توأم با اکرام و احترام با زنان و دختران داشت.

ادامه »

   شنبه 24 خرداد 1399نظر دهید »

1 3 4 5 6

جستجو
اردیبهشت 1403
شن یک دو سه چهار پنج جم
 << <   > >>
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 31