نماینده ولی فقیه در استان گلستان با بیان اینکه کار معلم در جامعه سازندگی است گفت: آموزش پرورش نقش سازنده ای در کشور دارد و همه ارگان ها باید برای رسیدن آموزش و پرورش به اهداف خود همکاری کنند.

آیت الله سید کاظم نورمفیدی در نشستی با حضور مدیرکل آموزش و پرورش گلستان گفت: کار آموزش و پرورش بسیار حساس است و هیچ سازمانی به اندازه آموزش و پرورش در جامعه تاثیر گذار نیست.

وی درباره اهمیت نقش آموزش و پرورش توضیح داد: دلیل این اهمیت این است که در آموزش و پرورش انسان هایی تربیت می شوند که در آینده مدیران رده های مختلف این مملکت خواهند بود؛ مدرسه بهترین محل برای تبلیغ و سازندگی است.

نماینده مردم گلستان در خبرگان رهبری از همه سازمان ها خواست مجموعه آموزش و پرورش را در رسیدن به اهداف خود همراهی کنند.

وی افزود: نگاه مردم و جامعه نسبت به یک معلم باید نگاه شایسته ای باشد و خود معلمان هم باید در عرصه های مختلف جوان ها و نوجوانان نقش سازنده ای داشته باشند.

وی در توصیه به معلمان گفت: خود معلمان هم باید نگاه متفاوتی به مسئولیت خود داشته باشند و بدانند این مسئولیت سنگینی که بر دوش آن ها است چه اهمیتی دارد.

آیت الله نورمفیدی خاطرنشان کرد: نگاه معلمان این باشد که سازنده انسان هایی است که در آینده کشور تاثیر گذار خواهند بود.

وی با تاکید بر این که شعار کشور استقلال است و بر اساس این شعار زیر بار هیچ کشوری نخواهد رفت افزود: مسئولان در کشور ما که این آرمان را دارد باید کمک کنند تا آموزش و پرورش به همه اهداف خود برسد زیرا موفقیت آموزش پرورش در سرنوشت کشور و اهداف و آرمان های ما تاثیر گذار است.

وی همچنین درباره ارتباط اولیا و مربیان و مدارس گفت: این موضوع نباید فقط شعار باشد بلکه باید به گونه ای باشد که آن ها خودشان برای رسیدن به اهداف مشترکی که دارند بکوشند و به سمت ارتباط بیشتر بروند.

موضوعات: معرفی اساتید
[سه شنبه 1393-07-29] [ 08:31:00 ق.ظ ]