« برگزاري ميزگرد انتخاباتي 1مدیر حوزه علمیه خواهران استان گلستان: شرکت در انتخابات انتخاب شایسته‌ترین افراد از شروط لازم برای حفظ جمهوری اسلامی است »

خانم فاطمه احمدی در نشست علمی بصیرتی با بحث انتخابات که از سوی مدرسه علمیه عالی الزهرا(س) گرگان و بصورت مجازی از طریق سامانه سیما برگزار شد، فراوانی شرکت در انتخابات را نشانه پشتوانه مردمی دانست و گفت: این شرکت موجب تقویت اسلام و مایوس شدن دشمنان خواهد شد.

وی، بر اصل شرکت در انتخابات و نیز شناخت و تشخیص کاندیدای اصلح تاکید کرد و با استناد به بیانات مقام معظم رهبری(مدظله العالی) گفت: “حضور پرشور مردم در انتخابات تاثیر زیادی در قوت و توانایی دولت های منتخب داشته و موجب افزایش آبرو، امنیت و قدرت بازدارندگی کشور می شود “.  

استاد حوزه، براساس کلام رهبر معظم انقلاب(مد ظله العالی) “برگزاری انتخابات را تاکنون نشان دهنده استواری نظام اسلامی بر رای مردم دانست “و افزود: از آنجایی که هر کس می تواند در انتخابات شرکت کرده و کاندیدای موردنظر خود را انتخاب کند و نیز با شرکت در انتخاب درست و اصلح، مسلماً در سرنوشت کشور موثر باشد لذا شرکت در انتخابات هم حق و هم تکلیف بشمار می رود.     

احمدی، بر تحقیق گسترده و دقیق کاندیدای اصلح تاکید کرد و ادامه داد: وظیفه همه ما این است که علاوه بر شرکت در انتخابات، مشوق خوبی برای دیگران نیز باشیم و با این حضور نشان دهیم که حامی انقلاب، مقام معظم رهبری و انقلاب خود هستیم.

وی در پایان، نظام اسلامی را مردمی و دینی برشمرد و شرکت در انتخابات را یک تکلیف الهی برشمرد و حضور در انتخابات را موجب ظهور و بروز دوباره عزم و اقتدار ملی ایرانیان  دانست.


موضوعات: زندگینامه
   یکشنبه 23 خرداد 1400


فرم در حال بارگذاری ...

جستجو
اردیبهشت 1403
شن یک دو سه چهار پنج جم
 << <   > >>
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 31