« معاون فرهنگی مدرسه علمیه عالی الزهرا(س) گرگان گفت: لازمه طلبگی، کسب بینش و بصیرت درست و انتخاب صحیح است.معاون آموزش مدرسه علمیه عالی الزهرا(س) گرگان گفت: در عرصه علمی، با شناخت وظیفه و عمل به آن در جهت کسب سعادت ابدی کوشا باشید تا به فلاح و رستگاری دست یابید. »

به گزارش خبرگزاری کوثر از گلستان، خانم طاهره سادات ضیاحسینی در ویژه مراسم آغاز سال تحصیلی که با حضور طلاب جدید الورود مدرسه علمیه عالی الزهرا(س) گرگان برگزار شد، با اشاره به هفته دفاع مقدس، حقیقت و ماهیت کار طلبگی را همچون ماهیت و حقیقت کار شهدا دانست.

 وی بیان کرد: همانگونه که شهدا از مرز آب و خاک ما دفاع کردند وحریم اسلامی را محافظ نمودند، طلاب علوم دینی حافظ مرزهای اعتقادی جامعه هستند.

 معاون پژوهش مدرسه علمیه عالی الزهرا(س) گرگان، حفظ دین از انحراف، بدعت و شبهات را از وظایف طلاب علوم دینی برشمرد و جنگ امروز را جنگ نرم عنوان کرد که در ان طلاب مسئولیت خطیری برعهده دارند، چراکه امروزه دشمنان، اعتقادات ما را نشانه گرفته و سعی در بی تفاوت کردن جوانان نسبت به دین و ارزش های دینی دارند.    

 ضیاحسینی، با تاکید بر دفاع و تفقه در دین از سوی طلاب، مراد از تفقه را فهم صحیح و دقیق از دین و تبیین ابعاد مختلف آن برای دیگران دانست و اضافه کرد: طلاب، متولیان امر دین هستند، که یکی از راههای دست یابی به این جایگاه، ورود در عرصه پژوهش است، چنانچه باید با علم آموزی، تحقیق و پژوهش که آیات و روایات بسیار بر آن دلالت دارد،شبهات را شناخته و در جهت پاسخگویی به آن، انجام وظیفه نماییم.

 وی در پایان با بیان نکاتی در خصوص فعالیت های پژوهشی مدرسه و تبییین برنامه های این معاونت، به سوالات طلاب پاسخ داد.

کلیدواژه ها: شبهه, ماهيت, پژوهش

موضوعات: زندگینامه
   سه شنبه 15 مهر 1399


فرم در حال بارگذاری ...

جستجو
اردیبهشت 1403
شن یک دو سه چهار پنج جم
 << <   > >>
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 31