« فاطمه فاطمه هستمعاون آموزش مرکز تخصصی الزهرا(س) گرگان: خدامحوری و وحدت عامل پیروزی انقلاب و بقای آن است »

«آیت الله سیدکاظم نورمفیدی »در نشست با شماری از معاونین، کارکنان و اساتید مدرسه علمیه عالی الزهرا( س) گرگان و مشاورین بانوان دستگاه های اجرایی استان به مناسبت دهه مبارکه فجر بیان داشت: برای قدردانی از انقلاب  و نظام باید به هویت  و ماهیت گذشته ملت واقف شویم به طوری که بدانیم کجا بوده ایم و امروز به کجا رسیده ایم.

وی افزود: واقعیت این است که شاه در گذشته یک قالب بی روح بود که هیچ اختیاری در اداره کشور نداشت و تمام اختیارات مملکت در دست بیگانگان بود.

نماینده ولی فقیه در استان ادامه داد: علیرغم مشکلات بسیار، عزت و استقلالی که امروز در کشور حاکم است نعمت بزرگی است که باید با ایستادگی در برابر سختی ها آن را حفظ کنیم.

آیت الله نورمفیدی با استناد به آیه 129 از سوره مبارکه اعراف خاطر نشان کرد: با توجه به آیه فوق، قبل از آمدن حضرت موسی علیه السلام بنی اسرائیل گرفتار اذیت و آزارهایی بودند که ناشی از بردگی آنان بود حال آنکه با آمدن حضرت موسی علیه السلام اذیت ها برای آزادی و استقلال  آنان بود، همچون دوران قبل از انقلاب که  ملت ایران دچار وابستگی و بردگی بود و با  قیام امام خمینی رحمت الله سختی ها و مشکلات ناشی از آزادی و استقلال این ملت است.

عضو خبرگان رهبری اظهار نمود: این عزت و استقلالی که امروز در ملت ما حاکم است ماحصل تلاش های دویست ساله شخصیت های بزرگی است که بدنبال آن تلاش های بسیاری نمودند و جان های بسیاری فدا کردند.

وی ایستادگی در مقابل مشکلات امروز جامعه را مسئولیت تاریخی دانست که برعهده این نسل نهاده شده است.

امام جمعه شهرگرگان گفت: شرایط امروزکشور شرایط بسیار سختی است، به طوری که می توان گفت امروز ملت در یک پیچ تاریکی قرار گرفته است که باید با ایستادگی بتواند از این گردنه به خوبی رد شود لذا این وظیفه برعهده همگان نهاده شده است.

آیت الله نورمفیدی اضافه کرد: شما بانوان همچون دوران انقلاب که به گفته امام راحل” اگر بانوان در تظاهرات شرکت نمی کردند ما به پیروزی نمی رسیدیم” امروز نیز با شناخت شایستگی های خود در حفظ و دفاع از نظام  باید تلاش نمایید.

وی افزود: حضور گسترده مردم در راهپیمایی 22 بهمن امسال  می توانـد در دشمنی دشمنان بسیار اثر گزار باشد، چراکه با وجود سختی ها و مشکلات حاکم در جامعه ایستادگی مردم می تواند توطئه های دشمن را نقش برآب کند.   


موضوعات: زندگینامه
   پنجشنبه 18 بهمن 1397


فرم در حال بارگذاری ...

جستجو
اردیبهشت 1403
شن یک دو سه چهار پنج جم
 << <   > >>
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 31