« السلام علیک یا علی بن موسی الرضا(ع)پیام تسلیت آیت الله نورمفیدی به خاندان شهدا و مجروحان حادثه تروریستی سامرا »

مؤسسه مدرسه علمیه الزهرا(س)گرگان با اشاره به اهمیت آموزش های فنی وحرفه ای در توسعه اقتصادی کشور گفت: آموزش های مهارتی باید با سلیقه جوان و نیازهای جامعه منطبق باشد.

آیت الله ˈسید کاظم نورمفیدیˈ در دیدار مدیرکل، معاونین و روسای مراکز آموزش فنی و حرفه ای مرکز و غرب گلستان با بیان اینکه کشور به نیروهای ماهر در زمینه های مختلف مانند صنعت، کشاورزی، جهانگردی، اقتصاد نیاز دارد، افزود: هر لحظه باید در پی کسب مهارت بود و هرفردی در کشور باید مهارت کافی در زمینه فعالیتی که انجام می دهد ،داشته باشد.

امام جمعه تصریح کرد: علم آموزی و مهارت آموزی وسیله نزدیکی به خداوند است.

نماینده گلستان در مجلس خبرگان رهبری همچنین با تبریک میلاد مولود کعبه امام علی (ع) و روز پدر، با بیان این جمله که افتخار ما این است که خود را شیعه علی (ع) می دانیم، تصریح کرد: باید روش و منش و عدالت خواهی امام علی (ع) نیز سرلوحه کارهای ما قرار گیرد.

وی اضافه کرد: شیعه علی (ع) باید برای یاد دادن و یادگرفتن تلاش و کوشش داشته باشد و جامعه ای موفق است که در آن آموزش به عنوان ارزش قلمداد شود.

نماینده ولی فقیه در گلستان همچنین ازتلاش های مجموعه آموزش فنی وحرفه ای در استان تقدیر کرد.

در این دیدار که در محل بیت نماینده ولی فقیه برگزار شد، مدیرکل آموزش فنی و حرفه ای استان گلستان نیز با تبریک ایام ماه رجب و میلاد امام علی (ع)، فعالیت های اداره کل در راستای اجرای برنامه های سند راهبردی مهارت و فناوری را تشریح کرد.


موضوعات: مناسبتهاي روز
   سه شنبه 7 خرداد 1392


فرم در حال بارگذاری ...

جستجو
اردیبهشت 1403
شن یک دو سه چهار پنج جم
 << <   > >>
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 31