« رمضان آیبرگزاری اردوی تفریحی ، پژوهشی »

آيت الله سيدكاظم نورمفيدي مؤسس مدرسه در خطبه هاي اين هفته نماز عبادي سياسي جمعه گرگان اظهار كرد: اين ماه بدون شك همراه خود خير و بركات بسيار مي آورد و ما بايد از اين خير و بركات آگاه باشيم.
به گفته وي، ما فقط گرسنگي، تشنگي اين ماه را مشاهده مي كنيم، در صورتي كه اگر مسائل پشت پرده ماه مبارك رمضان براي ما روشن و مشخص شود، بدون شك دعا مي كنيم كه همه سال ماه رمضان باشد. 
مؤسس مدرسه تصريح كرد: پيامبر (ص) هميشه قبل از فرا رسيدن اين ماه مبارك، ندا مي داد كه ماه خدا مي آيد و همراه خود بركت و رحمت مي آورد و به نوعي مسلمين را آماده ورود به ماه ميهماني خداوند مي كرد.
نماينده مردم گلستان در مجلس خبرگان رهبري افزود: براي اين كه نهايت بهره و استفاده را از اين ماه ببريم بايد بدانيم كه مهماني خداوند خيلي مهمتر از ميهماني ها دنيوي است و براي رفتن به آن بايد پاكيزه و آماده باشيم.
آيت الله نورمفيدي خطاب به روزه داران توصيه كرد كه بايد در اين ماه بي حوصلگي را كنار بگذاريم و نسبت به آن بي توجه نباشيم.
نماينده ولي فقيه در گلستان در خطبه اول با اشاره به سخناني از پيامبر اكرم (ص) در خصوص مساله ظهور امام زمان (عج) گفت: انتظار فرج از برترين اعمال است، به خصوص اين كه اين انتظار براي يك منجي در كل جهان باشد.
وي يادآور شد: انتظار به معناي اميد است و اميد در واقع منشا حركت بوده و ياس منشاء سكون است. بالاترين انتظار پيروزي حق بر باطل است كه خداوند آن را نويد داده است و به صورت كلي و جهاني خواهد بود.
امام جمعه گرگان در پايان خود و ديگران را به تقواي الهي دعوت كرد.


موضوعات: مناسبتهاي روز
   شنبه 15 تیر 1392


فرم در حال بارگذاری ...

جستجو
تیر 1403
شن یک دو سه چهار پنج جم
 << <   > >>
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30 31