« مؤسس مدرسه علمیه الزهرا(س)گرگان ونماینده ولی فقیه در استان گلستان: نماز جمعه جلوه مردمی نظام استپیام حضرت آیت الله نورمفیدی مؤسس مدرسه علمیه الزهرا(س)به همایش زکات استان گلستان »

در موسم حج اعمال مسلمين در مقابل ديدگان جهانيان واقع مي شود و حج بهترين وسيله براي نشان دادن عظمت امت اسلامي است.به گزارش روابط ط عمومی دفتر نماینده ولی فقیه دراستان گلستان و امام جمعه گرگان آيت الله سيدكاظم نورمفيدي در ديدار روحانيون و معينه هاي كاروان هاي حج تمتع اهل سنت استان گلستان در گرگان اظهار كرد: حج ابراهيمي داراي منافع بسياري براي مسلمين است كه مهمترين آن نمايش عزت و عظمت امت اسلامي در مقابل دشمنان است.

امام جمعه گرگان با اشاره به نقش اين سفر معنوي از صدر اسلام تاكنون، تصريح كرد: آن هنگامي كه به پيامبر اكرم (ص) خبر دادند كه كفار در مسجد الحرام نظاره گر اعمال مسلمين هستند، آن حضرت دستور داد تا مسلمين در مقابل ديدگان كفار هروله نمايند و قدرت خويش را به نمايش بگذارند.

نماينده مردم استان گلستان درمجلس خبرگان رهبري ادامه داد: در آن زمان تعداد اندكي از كفار در نزديكي مسجدالحرام گردهم جمع شده بودند، ولي اكنون دنياي استكبار و كفر از طريق ماهواره ها نظاره گر مسلمين هستند و امت اسلامي بايد با اتحاد و همدلي، اقتدار خويش را به نمايش بگذارند.

امام جمعه شهرستان گرگان، با اشاره به آياتي از كلام ا… مجيد، گفت: در قرآن كريم در مورد حج از واژه قيام الناس و ليشهد المنافع استفاده شده است و مقصود اين آيه، ايستادگي و استواري امت اسلامي و كسب منافع معنوي براي مومنين است.

آيت الله نورمفيدي، با تاكيد بر اينكه در اين سفر كسب منافع معنوي بر منافع مادي ارجح است، افزود: اين سفر يك سفر روحاني و مبارك است و بايد نهايت بهره را براي كسب توشه آخرت برد.


   دوشنبه 15 مهر 1392


فرم در حال بارگذاری ...

جستجو
تیر 1403
شن یک دو سه چهار پنج جم
 << <   > >>
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30 31