« همه دنیا به لانه جاسوسی بودن سفارتخانه‌های آمریکا پی بردندمؤسس مدرسه علمیه الزهرا(س)گرگان ونماینده ولی فقیه در استان گلستان: نماز جمعه جلوه مردمی نظام است »

آیت الله نورمفیدی در جمع پیرغلامان حسینی عنوان کرد: امروز دنیا بیشتر از هر زمان به امام حسین(ع) نیاز دارد

نماینده ولی فقیه در گلستان با بیان اینکه امروز دنیا به امام حسین(ع) بیشتر از هر زمان نیاز دارد، گفت: در مقابل اختلافات و انحراف های فکری نحله ای و فرقه ای بهترین مقابله امام حسین (ع) است.
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی مدرسه علمیه الزهرای (س) گرگان ، آیت الله سید کاظم نورمفیدی، نماینده ولی فقیه در گلستان و امام جمعه گرگان، در اختتامیه یازدهمین اجلاس پیر غلامان حسینی در مصلی گرگان گفت: حق و باطل در طول تاریخ از اول خلقت آدم ادامه دارد وجنگ همیشه بین متکبران است و خواهد بود.
وی با بیان اینکه چرا حادثه کربلا در میان همه جنگ ها در طول تاریخ ممتاز بوده است چرا عاشورا به اندازه جلوه پیدا کرده است، افزود: باید در کربلا رمزی نهفته باشد و دارای خصوصیاتی باشد که حتی قبل از تولد حضرت امام حسین(ع) و حادثه عاشورا پیامبر برای آن اشک ریخته است.

آیت الله نورمفیدی اظهارداشت: با توجه به اینکه همه ائمه معصومین خود به شهادت رسیدن اما بازهم انگشت اشاره آنان به سوی کربلا است.

وی با اشاره به اینکه چه رمزی در کربلا وجود دارد تصریح کرد: اوج درگیری حق و باطل در روز عاشورا در صحنه کربلا اتفاق افتاد.

نماینده ولی فقیه در گلستان گفت: ورود امام حسین در صحنه عاشورا به معنای تمام اسلام است. که از توحید گرفته تا به کوچکترین مسائل اخلاقی به وسیله امام حسین (ع) در آن روز نشان داده شده است.

وی افزود: دشمنان به دنبال این هستند که اگر می خواهید از حرکت شیعه جلو گیری شود باید عاشورا را از آنان گرفت که امروز این کار از سوی استکبار ادامه دارد.

آیت الله نور مفیدی اظهارداشت: امام حسین(ع) قیام کرد تا جهل و نادانی را از بین ببرد.

وی با بیان اینکه امروز دنیا به امام حسین(ع) بیشتر از هر زمان نیاز دارد، تصریح کرد: در مقابل اختلافات و انحراف های فکری نحله ای وفرقه ای بهترین مقابله امام حسین (ع) است.


   چهارشنبه 15 آبان 1392


فرم در حال بارگذاری ...

جستجو
اردیبهشت 1403
شن یک دو سه چهار پنج جم
 << <   > >>
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 31