« بیست و چهارمین سالگرد ارتحال ملکوتی حضرت امام خمینی (ره) منادی توحید و عدالت و آزادگی ، معمار کبیر انقلاب اسلامی و روایتگر حدیث عشق و دلدادگی بر تمامی مسلمانان جهان تسلیت باد.اطلاعیه مراسم ویژه ارتحال حضرت امام خمینی (ره) »

سلام بر طلایه دار لشکر آفتاب، معدن وقار و شرف، ترجمان کتاب نفیس استقامت، درس آموز شور و شکیب و شهامت، ترنّم گلبوته های اطاعت، زیور هرچه صداقت، فرزانه ترین فریادِ تاریخ و ماندگارترین یادِ زمانه، حضرت امام خمینی (ره) ،  همو که از اندیشه اش گل می بارید و از روح صبور و بلندش عطر گلستان محبت می تراوید.

همو که در وجودش، شهامت و محبت، صلابت و مهر، زهد و جهاد، عرفان و سیاست، و عشق و کیاست تجلی یافته بود. دستی بر سر یتیمان و مستضعفان داشت و با دست دیگر پایه های تخت ابرقدرت ها را می لرزاند. در باغچه وجودش، شمشیر با گل پیوند می خورد و در حنجره اش فریاد با مناجات مأنوس می شد و در قلبش فولاد با حریر آشتی می کرد.

امام خمینی(ره)، منادی اسلام زنده

امام خمینی(ره)، با بینش وسیع خود، منادی اسلام زنده و پویا در اندیشه و عمل است و پیروزی انقلاب اسلامی مهم ترین حاصل سال ها تلاش فکری و جهادی ایشان در عرصه احیای دین و اصلاح جامعه بود که از نظر عمق و گستردگی و آثار با هیچ کدام از نهضت های صدساله اخیر قابل مقایسه نیست. انقلاب اسلامی که امام رهبری آن را بر عهده داشت و آشکارا بساط طاغوت و شیاطین را در هم ریخت، در دایره حرکت تاریخی صرف محدود و خلاصه نمی شود؛ بلکه مشمول قلمرو وسیعی است به گستردگی پیام اسلام و رسالت انبیای عظام و اولیای کرام. امام خمینی(ره)، ثابت کرد که اسلام زنده است و می تواند مبنای نظامی اجتماعی قرار گیرد. او افکار خفته جهان اسلام را بیدار کرد و بذر حکومت جهانی اسلام را کاشت و نموداری از اندیشه های اسلام ناب را در مسأله حکومت و نظام اسلامی به جهان و جهانیان معرفی کرد.


موضوعات: مناسبتهاي روز
   دوشنبه 13 خرداد 1392


فرم در حال بارگذاری ...

جستجو
اردیبهشت 1403
شن یک دو سه چهار پنج جم
 << <   > >>
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 31