« كليپ سخنان مقام معظم رهبري در مورد وحدت به مناسبت هفته وحدتبه همت معاونت فرهنگی موسسه آموزش عالی الزهرا (س) گرگان انجام شد برگزاری نشست معرفتی با موضوع "وظیفه جامعه منتظر " »

حجت الاسلام و المسلمین ریاحی ، مقام معظم رهبری را اسطوره ای در تاریخ فعلی ما دانست.
 به گزارش پایگاه خبری_اطلاع رسانی حوزه های علمیه خواهران، «حجت الاسلام و المسلمین ریاحی» مسئول سازمان بسیج طلاب و روحانیون استان گلستان در جمع طلاب موسسه آموزش عالی الزهرا(س) گرگان  با اشاره به نقش “مقام معظم رهبری در پیروزی جبهه مقاومت در نابودی داعش بیان داشت:” مقام عظمای ولایت حضرت امام خامنه ای و دوراندیشی ایشان در پیروزی جبهه مقاومت نقش موثری در نابودی داعش داشت.فرزندان انقلاب باردیگر در یک کار زار جهانی توانستند در مقابل جبهه دشمن که تمام دنیا پشت جریان داعش قرار داشتند سربلند بیرون بیایند.

مسئول سازمان بسیج طلاب و روحانیون استان گلستان افزود: نابودی داعش اتفاق بسیار بزرگی است که بواسطه درایت و فرماندهی مقام معظم رهبری اتفاق افتاد و این نشان از مدیریت ایشان در عرصه جهانی است. ایشان به عنوان یک شخصیت ممتاز، اسطوره ای در تاریخ فعلی ماست.

وی ضمن اشاره به اینکه قریب 30 سال گذشته ،شروع جریان داعش راه اندازی گردید یادآور شد:اعتقاد باطلی که داعشی ها بر آن راسخ بوده و برای رسیدن به آن از هیچ تلاشی فرو گذار نمی نمودند مربوط به یک سال و دو  سال نبود بلکه سالیان مدید از همان  دوران کودکی و نوجوانی ،آموزش های لازم به آنان داده می شد تا توانستند تا جایی پیش روند که بنابر شواهد موجود برای عملیات انتحاری از همدیگر سبقت می جستند.

حجت الاسلام ریاحی یادآور شد:آقای پوتین رئیس جمهور روسیه نیز در” روز ملی روسیه ” در کاخ کرملین در سخنرانی خود امنیت روسیه را مدیون مقام معظم رهبری می داند.این جمله ،جمله بسیار مهمی است ،روسیه یک ابرقدرت است امام در عین حال امنیت خود را مدیون رهبری ایران می داند.

وی به بیان نمونه های متعددی از جریانات مختلف جهانی و نقش بی بدیل مقام معظم رهبری در پیروزی و خنثی نمودن این جریانات پرداخت وخاطر نشان کرد: جوانان ما با ایمان و اراده همچون همیشه در صحنه نبرد وارد شدند و توانستند پیروزی را به ارمغان آورند.همچون شهید حججی ها در این عرصه کم نیستند که با خاطری آسوده و آرامشی که برگرفته از ایمانشان بود جان خود را فدا نمودند.

حجت الاسلام ریاحی در بخش دیگری از سخنان خود گفت: امروزه مهمترین بحث و معضل در جامعه ما ،بحث خانواده است که  دشمنان از طرق متعدد سعی در فروپاشی آن دارند.همچنین عنصر تغذیه و طب نیز امروزه به عنوان معضلی جامعه ایران  را تهدید می کند.

مسئول سازمان بسیج طلاب و روحانیون استان گلستان افزود:طلاق ،بالارفتن سن ازدواج در دختران و پسران از جمله مشکلاتی است که حتی قشر مذهبی ما را درگیر نموده است.

وی گفت: سازمان بسیج طلاب استان در راستای تقویت بنیاد خانواده و جلوگیری از فروپاشی آن مبادرت به ایجاد مراکز متعدد مشاوره ای  به صورت تخصصی نموده است. به طوری که این سازمان در قالب برگزاری جلسات سخنرانی مشاوره ای با اعزام اساتید به مکان های درخواست کننده  و نیز دوره های آموزشی پرورش مشاور در سطح حوزه های علمیه  در حال ارائه فعالیت  می باشد.


موضوعات: مناسبتهاي روز
   شنبه 11 آذر 1396


فرم در حال بارگذاری ...

جستجو
اردیبهشت 1403
شن یک دو سه چهار پنج جم
 << <   > >>
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 31