« مردان قبیله غیرت(26مردادسالروز ورود آزادگان به میهن اسلامی گرامی باد)اهل این راه-دست از طلب ندارم »

هشتم شوال یاد آور سالروز یورش وحشیانه عمال کورباطن وهابی به قبرستان بقیع، مدفن 4 ستاره درخشان آسمان امامت و  ولایت است. در هشتم شوال 1343 هجری قمری یعنی حدود 90 سال پیش وهابیون با تسلط بر مدینه از آنجا که استمرار رابطه شیعیان شیفته اهل بیت از طریق تجمع و عرض ارادت به امامان معصوم را خطری عظیم برای تفکرات دشمنان اسلام به ویژه استعمارگران دین ستیز که در قالب مکتب بی پایه و اساس وهابیت به میدان آمده بود می دانستند، برآن شدند تا با حمله به قبرستان بقیع و تخریب صحن و سرای پیشوایان نور و رحمت به زعم باطل خود مانع نفوذ و گسترش اسلام ناب محمدی(ص) که در تعالیم شیعه متجلی بوده شوند.

لذا با بغض و کینه علاوه بر تخریب و یکسان کردن گنبدهای قبور امام حسن مجتبی(ع) ، امام زین العابدین(ع) ، امام محمد باقر(ع) و امام جعفر صادق(ع) با خاک آثار منقوش بر روی سنگ قبرها را نیز از بین برده و باعث شدند در طول 9 دهه ، شیعیان جهان هر بار که به زیارت بقیع می روند با قلوبی شکسته و چشمانی اشکبار لعن و نفرین خود را نثار حکام ددمنش وهابی کرده و نابودی آنان را آرزو می کنند.

و امروز همان تفکر خطرناک که وحدت جهان اسلام را بر نمی تابند مجری برنامه های خائنانه استکبار جهانی و صهیونیسم بین الملل برای ایجاد شکاف در صفوف مسلمین جهان گردیده و با تمامی توان و با آتش تهیه اربابان ضد دین به دنبال ایجاد آشوب در سرزمین های اسلامی هستند که نمونه آنرا می توان در مصر، سوریه و عراق به خوبی مشاهده کرد.

سران سرسپرده بعضی از کشورهای اسلامی که تصاویر میگساری آنان با سردمداران کاخ سفید و صهیونیست های ضد اسلام و بشریت بارها از رسانه ها پخش گردیده به بهانه های واهی سعی در تخریب قبور مطهر فرزندان رسول خدا نموده و آنچه در چند ماه اخیر در مضجع شریف حجر بن عدی و اساعه ادب به حرمهای مطهر حضرت زینب و حضرت رقیه در سوریه اتفاق افتاد شاهد این مدعاست و یا آنچه به بهانه بهسازی و تعریض بسیاری از یادمانهای اصحاب رسول خدا و محله هایی که برای مردم عربستان زنده کننده خاطرات رشد و تعالی اسلام است، تخریب می شود. اما حق و حقیقت ماندگار است و آنچه رفتنی است مروجان اندیشه خطرناک اسلام آمریکایی است و یقینا دیری نخواهد پائید که سران دل به دشمن سپرده جزای کار خود را خواهند دید.

ستاد بازسازی عتبات عالیات که بعد از نابودی دیکتاتور عراق با بازسازی و توسعه اعتاب مقدسه به زیباترین شکل چشم جهانیان را خیره نموده بی صبرانه منتظر است تا با پاک شدن سرزمین وحی از حاکمان وهابی آل سعود؛ به لطف خدا و کمک عاشقان و شیفتگان اهل بیت عصمت و طهارت و با بهره گیری از وجود متخصصین و هنرمندان متعهدی که مهمترین انگیزه شان باورهای دینی و عشق به اسلام و ارادت قلبی به عترت پیامبر عظیم الشان می باشد با آمادگی کامل به بازسازی قبور مطهر امامان پرداخته و در کوتاهترین زمان با بازسازی صحن و سرای ائمه هدی گل لبخند را بر لبان همه علاقمندان به خاندان رسالت بنشاند. به امید آن روز …



موضوعات: مناسبتهاي روز
   جمعه 25 مرداد 1392
آراي كاربران براي اين مطلب
5 ستاره:
 
(1)
4 ستاره:
 
(0)
3 ستاره:
 
(0)
2 ستاره:
 
(0)
1 ستاره:
 
(0)
1 رأی
ميانگين آراي اين مطلب:
5.0 stars
(5.0)
نظر از: سلما [بازدید کننده]
سلما
5 stars

این عمل جاهلانه و بی شرمانه و وحشیانهء عمال وهابی همیشهء تاریخ محکوم .
ازتوجه شما هم تشکر میکنیم

1392/05/25 @ 20:23


فرم در حال بارگذاری ...

جستجو
تیر 1403
شن یک دو سه چهار پنج جم
 << <   > >>
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30 31          
 
مداحی های محرم