« نشر فرهنگ اسلام راستین یکی از اقدامات اهل بیت (ع) بود ادیداراعضای مجلس خبرگان ومؤسس مدرسه علمیه الزهرا(س)گرگان بامقام معظم رهبری وتجدیدمیثاق با امام راحل »

آیت الله سید کاظم نورمفیدی مؤسس مدرسه علمیه الزهرا(س)گرگان در خطبه هاي اين هفته نماز عبادي سياسي اين شهر افزود: تندروها از هر نوع و در هر سطحش، هميشه براي كشور و حتي براي جهان، ضرر به همراه دارند.
به گفته وي، اين گروه ها و افراد بايد اجازه بدهند كه دولت ها سر كار بيايند و امور را در دست بگيرند و اگر نتوانستند كاري كنند، آن گاه نسبت به آنان نقد سازنده داشته باشند.
وي تصريح كرد: اين افراد و گروه ها متأسفانه در مكان هاي مقدس كارها و حرف هاي تخريب كننده و اتهام زدن هاي خود را انجام مي دهند كه اين كار گناهان آن ها را بيش تر مي كند.
وي ادامه داد: رهبر معظم انقلاب اسلامي، نقد سازنده را امري مطلوب و ارزشمند دانسته اند و ما بايد فرق بين نقد سازنده و كارساز را با تخريب به خوبي بدانيم و درك كنيم.
آيت اله نورمفيدي اضافه كرد: دولتي كه هنوز كارش را شروع نكرده نمي توانيم او را نقد سازنده كنيم و به او راهكار ارائه دهيم.
نماينده مردم گلستان در مجلس خبرگان رهبري در بخش ديگري از سخنان خود گفت: امنيت و احساس امنيت، يكي از مسائل مهم است كه در نتيجه اعتمادسازي دولت ها به وجود مي آيد.
آيت اله نورمفيدي افزود: ايجاد اعتماد در جامعه از مهم ترين راه هايي است كه مي تواند كشور را به پيش ببرد و دولت ها را نيز در كارها و برنامه هاي خود موفق كند.
خطيب جمعه گرگان ادامه داد: البته دولت ها بايد با مردم صداقت داشته باشند، خلف وعده نكنند و خدماتي را كه انجام مي دهند، منت نگذارند و كارهاي خود را چند برابر جلوه ندهند و هم چنين خود را خدمتگزار مردم ببينند.
آيت اله نورمفيدي با اشاره به اول شهريور و نيمه ماه شوال گفت: در چنين روزي حمزه عموي پيامبر (ص) به شهادت رسيد و ايشان اولين شهيد اسلام بود و پيامبر (ص) نيز به عمويش علاقه بسياري داشت.
وي يادآور شد: هم چنين امروز سالروز وفات حضرت عبدالعظيم حسني است كه از رجال و فرهيختگان اهل بيت (ع) بود و با اعتقاد ديني خود، علم را همراهي مي كرد.
آيت اله نورمفيدي در خطبه اول اين هفته نماز عبادي سياسي جمعه گرگان با اشاره به خطبه ۱۴۷ نهج البلاغه گفت: در اين خطبه اميرالمؤمنين (ع) به فلسفه وجودي بعثت خاتم الانبياء (ص) اشاره داشته اند كه فلسفه اين بوده مردم را از همه بندگي ها آزاد كند و همه را به سوي بندگي حق بر اساس كتابي كه پروردگار نازل كرده است، سوق دهد.
وي ادامه داد: حق تعالي در اين كتاب آسماني بر بندگانش تجلي كرده و خود را در اين كتاب ارزشمند نشان داده است.

   یکشنبه 17 شهریور 1392
آراي كاربران براي اين مطلب
5 ستاره:
 
(2)
4 ستاره:
 
(0)
3 ستاره:
 
(0)
2 ستاره:
 
(0)
1 ستاره:
 
(0)
2 رأی
ميانگين آراي اين مطلب:
5.0 stars
(5.0)
نظر از: سلما [بازدید کننده]
سلما
5 stars

سلام
حرف ها حسابی است کاش باشد گوش شنوا

1392/06/19 @ 17:18
نظر از: پیشنمازی [عضو] 
5 stars

سلام علیکم
مطلب بسیار نغز و مفیدی بود
ما هم با مطلب نماز اول وقت به روزیم
مزین میفرمایین

1392/06/18 @ 15:36


فرم در حال بارگذاری ...

جستجو
اردیبهشت 1403
شن یک دو سه چهار پنج جم
 << <   > >>
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 31