« ولادت باسعادت خورشید علم، مخزن الاسرارتوحید ، شکافنده دانش نبوی و وارث علم علوی حضرت امام محمد باقر(ع) مبارک باد.برگزاری اردو به مناسبت هفته بزرگداشت زن »

 آیت‌الله سیدکاظم نورمفیدی مؤسس مدرسه علمیه الزهرا(س)گرگان در جمع دانشجویان موسسه آموزش عالی فخرالدین اسعد گرگانی اظهار داشت: کسی که به دنبال یادگیری است فقط از دیگران یاد می‌گیرد.
وی با بیان اینکه بین اندیشه و اندیشیدن تفاوت وجود دارد، افزود: اندیشیدن یعنی اینکه انسان با تلاش و کوشش به نتیجه‌ای برسد.
دانشجویان تفکر را از شهید مطهری بیاموزند
نماینده مردم استان گلستان در مجلس خبرگان رهبری خاطرنشان کرد: دانشجویان از امثال شهید مطهری باید تفکر و اندیشیدن را بیاموزند.
نورمفیدی تاکید کرد: دانشجو نباید به آنچه که فرا می‌گیرد بسنده کند بلکه باید به دنبال افزودن معلومات و کشف مجهولات باشد.
به گفته وی، حوزه و دانشگاه نیاز به اندیشیدن و انسان‌های متفکر دارد.انسان متفکر سعه صدر داشته و برای فکر دیگران ارزش قائل است
نماینده ولی‌فقیه در امور اهل سنت استان‌های گلستان و گیلان در بیان خصوصیات انسان متفکر گفت: انسان متفکر برای فکر دیگران ارزش قائل بوده، خود را حق مطلق نمی‌داند و سعه صدر دارد.
نورمفیدی با بیان اینکه 7 - 6 هزار فرقه در دنیا وجود دارد، افزود: این فرقه‌ها به عنوان عرفان انسان‌ها را منحرف کرده و بازار وانفسا به وجود آورده‌اند.
وی مرزبانی از شئونات اسلامی را یکی دیگر از ویژگی‌های شهید مطهری برشمرد و اظهار داشت: شهید مطهری افکار جدید را شناسایی و با آنهایی که علیه اسلام سخن می‌گفتند مبارزه علمی می‌کرد.
موسس این مدرسه، با اشاره به کتاب «نظام حقوقی زن در اسلام» اثر شهید مطهری خاطرنشان کرد: این کتاب مجموعه مقالات این استاد بزرگوار در پاسخ به مقالات یک وکیل دادگستری است.


موضوعات: مناسبتهاي روز
   شنبه 21 اردیبهشت 1392
نظر از: ریحانه [عضو] 
ریحانه

فرا رسیدن ماه رجب ، ماه نیایش و روزهای بارش چشم های خاکیان

بر شما آسمانیان مبارک باد و التماس دعا در لحظات قشنگ خلوتتان.

1392/02/23 @ 08:30


فرم در حال بارگذاری ...

جستجو
اردیبهشت 1403
شن یک دو سه چهار پنج جم
 << <   > >>
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 31