مراسم ضیافت ایثارگران با حضور خانواده های شاهد و ایثارگر در حوزه علمیه امام خمینی گرگان برگزار شد.

مراسم «ضیافت افطاری ایثارگران استان گلستان» عصر روز گذشته به میزبانی آیت الله نورمفیدی، نماینده ولی فقیه در گلستان و با حضور خانواده های معظم شاهد و ایثارگران استان در حوزه علمیه امام خمینی (ره) گرگان برگزار شد.

این مراسم که با اقامه نماز جماعت مغرب و عشاء به امامت آیت الله نورمفیدی و صرف افطار همراه بود با تلاوت آیاتی چند از کلام نورانی قرآن از سوی قاری جوان آقای میرکریمی و چاووشی پدر سردار شهید صادق مکتبی آغاز شد.

حضرت حجت الاسلام و المسلمین حاج سید مجتبی نورمفیدی ، در این مراسم با گرامیداشت یاد و خاطره شهدای گرانقدر با اشاره به اهمیت این جلسه گفت: اینکه سالهاست همه با اشتیاق در ماه مبارک رمضان کنار هم قرار می گیرند و با یاد آوری خاطرات،زیبایهای دوران دفاع مقدس را مرور می کنند ما را به سوی فطرمان بر می گرداند.

وی تصریح کرد: این نشست استمداد ارزشها و زیبایی های دوران دفاع مقدس است.

مدیریت موسسه فرهنگی میرداماد گفت:این جلسه تقدیر از اشخاص نیست بلکه برای آن است که ما از شهدا ، رزمندگان و بسیجیان دوران هشت سال دفاع مقدس فیض ببریم.

پدر شهیدان بهمن نژاد یکی از سخنرانان این مراسم بود که به خاطرات فرزندان شهیدش پرداخت و زوایای اخلاقی آنان را ممتاز برشمرد و گفت: اینکه خداوند ما در زمره خاندان شاهد قرار داد شاکرم و از اینرو افتخار می کنم.

در پایان به افراد برگزیده مسابقه (لحظه ای جاودانه)از سوی حضرت آیت الله نورمفیدی نماینده ولی فقیه دراستان گلستان وامام جمعه گرگان جوایزی به رسم یادبود اهداء شد.

گفتنی است در این مراسم برادران اهل سنت ایثارگر استان نیز حضور داشتند و جمعیتی بالغ بر 2000 نفر از ایثارگران استان گلستان شرکت نمودند.


موضوعات: مناسبتهاي روز
[یکشنبه 1392-05-13] [ 07:08:00 ب.ظ ]