« نماینده ولی فقیه در استان گلستان: ايجاد الفت ميان دلها تنها به دست خداست و تفرقه در رديف عذاب‌ها و مجازات‌هاى الهى استقرآن و سنت مرجع و معیار شناخت فضایل و رذایل در اسلام است استاد مدرسه علمیه الزهرا(س) گرگان؛ قرآن و سنت را مرجع و معیار شناخت فضایل و رذایل در اسلام دانست. »

مدیر مجموعه حوزوی الزهرا(س) گرگان،مریم میرکریمی به مناسبت فرا رسیدن هفته وحدت پیامی صادر کردند که بدین شرح است: هفته وحدت، موجی از معرفت در میان آحاد جامعه ایجاد نموده و موجبات همبستگی و  برادری را در جامعه اسلامی بیش از پیش تقویت می‌کند.

پیام هفته وحدت این است که در سایه قرآن، سنت و سیره رسول اکرم(ص) وحدت خود را حفظ نموده و در سایه امامت و ولایت، صراطِ مستقیم جمهوری اسلامی را  بپیماییم و جز در مقابل خدا و رسولش (ص) برای کسی سر خم نکنیم.

هم اکنون جهان اسلام  بیش از همیشه نیازمند یکپارچگی و اتحاد برای پیروزی بر مشکلاتی است که به واسطه دخالت بیگانگان دامن گیر کشور‌های اسلامی شده است.اميد است همه مسلمانان به‌خصوص عالمان و فرهیختگان و ملت شريف ايران با تأسي به شیوه وحدت‌آفرین علماي بزرگ، به‌ویژه امام راحل و مقام معظم رهبری، در این مسير قدم بردارند و از هيچ كوششي براي حفظ اتحاد و انسجام اسلامی دريغ نورزند.

مدیر مجموعه حوزوی الزهرا(س) گرگان، ضمن تبریک هفتۀ وحدت این هفته را فرصت مناسبی دانست تا تمامی مذاهب اسلامی در فضایی آرمانی و سرشار از صمیمیت و آرامش، در دایره معارف و آموزه های نورانی دین مبین اسلام و با بهره بردن از اخلاق و سنت حسنۀ نبی مکرم اسلام ، به مقوله همگرایی پرداخته ودر راستای شناسایی و تحقق راهکارهای تقویت و تعمیق وحدت مذاهب اسلامی گام بردارند.


موضوعات: زندگینامه
   دوشنبه 20 آبان 1398


فرم در حال بارگذاری ...

جستجو
اردیبهشت 1403
شن یک دو سه چهار پنج جم
 << <   > >>
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 31