« تأثیر الگوی فاطمی در انقلاب اسلامی"حجت الاسلام و المسلمین حبیب الله فرحزاد "گفت: تبلیغ دین زمانی منشأ اثر است که با رفتار و برخورد خوب همراه باشد . »

ایام مبارک و غرور آفرین دهه فجر و سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی یاد آور راهبری های انقلابی و حیاتبخش رهبر کبیر و فقید انقلاب اسلامی و فداکاری های عظیم ملت بزرگ ایران است.

انقلاب اسلامی ایران مظهر تجلی نور در ظلمت است، طلیعه رهایی انسانیت از خودکامگی و استبداد ستم شاهی به رهبری فرزانه ای است که اندیشه ای جز عزت اسلام در سر نداشت.

این ایام، تجلی شکوه مند حماسه و سرافرازی ملتی است که در عصر اسارت انسان، صفحه‏ای زرین را در تاریخ حیات آدمی گشود و فریاد خدا خواهی، معنویت، آزادی و استقلال را در گوش جهانیان طنین‏ انداز کرد.

در چهارمین دهه از  تلاش، مقاومت، بیداری، ایستادگی، پیشرفت، آبادانی، استقلال و آزادی کشور ایران  قرار داریم.

چهلمیـــن ســـال عمـــر مبـــارک جمهـــوری اســـلامی را بایـــد ســـال بعثـــت انقـــلاب اسلامی ایران دانســـت. چهل سالگی، سال بلوغ و تکامل است. چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی را  باید تجربه ای جدید برای مقابله با دشمنان دانست که با انسجام، وحدت، تدبیر و بصیرت مردم همیشه در صحنه آن را بیمه خواهد کرد.

ملت بزرگ ایران اسلامی در سالروز 40 سالگی پیروزی انقلاب اسلامی ایران ضمن تجدید میثاق دوباره با آرمان‌های حضرت امام خمینی(رحمت الله علیه) و ارزش‌های والای نظام مقدس اسلامی و بیعت مجدد با مقام معظم رهبری (مدظله العالی) فریادگر این حقیقت راستین خواهند نمود.

مرکز تخصصی و مدرسه علمیه عالی الزهرا(س) گرگان نیز همگام با ملت ولایتمدار ایران اسلامی، با حضور باشکوه در راهپیمایی 22 بهمن وحدت، همدلی و صلابت انقلابی خود را به نمایش خواهد گذاشت و همگان را بر شرکت در این حرکت حماسی دعوت می نمایند.”

 

 


موضوعات: زندگینامه
   شنبه 13 بهمن 1397


فرم در حال بارگذاری ...

جستجو
اردیبهشت 1403
شن یک دو سه چهار پنج جم
 << <   > >>
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 31