« بایسته های تبلیغرمضان در نگاه آیت الله نورمفیدی »

نماینده ولی فقیه در گلستان و امام جمعه گرگان با اشاره به فجایع اخیر در کشور عراق گفت: مردم کشور برادر عراق پس از واقعه کربلا، برای دفاع از ائمه اطهار (ع) در معرض امتحان دیگری هستند.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی مدرسه علمیه الزهراء(س) گرگان ، آیت الله ˈسیدکاظم نورمفیدیˈ در خطبه های این هفته نماز عبادی سیاسی این شهر افزود: جنایت ها و قساوت گروه های تکفیری نظیر القاعده، داعش و غیره شاید در تاریخ بی سابقه باشد و متاسفانه نام اسلام را روی خود گذاشته و آبروی اسلام و پیامبر (ص) را می برند.

وی خاطرنشان کرد: حاکمیت و مردم عراق با جریانی روبرو هستند که می خواهد کشور مقدس عراق را که عتبات مقدسه و مدفن ائمه (س) در آن جا قرار دارد بهم بریزند و جنگ شیعه و سنی راه بیندازند و متاسفانه از کشورهای مرتجع منطقه کمک های مالی، لجستیکی و اطلاعاتی می شوند.

نماینده مردم گلستان در مجلس خبرگان رهبری ادامه داد: خوشبختانه با فتوای اخیر مرجع عالیقدر شیعیان جهان آیت ‏الله سیستانی همه مردم عراق اعم از شیعه، سنی و مسیحیان با هم به اتحاد رسیده‏ اند تا شر این گروه و جریان ضدانسانی را ریشه‏ کن کنند.

آیت الله نورمفیدی در ادامه با اشاره به فرارسیدن هفته قوه قضاییه افزود: مسوولیت کسانی که در قوه قضاییه فعالیت می‏ کنند بسیار سنگین و خطیر است، زیرا با حق و حقوق و احقاق حق مردم سرو کار دارند، بنابراین همواره مراقب باشند خدای ناکرده پایشان از صراط مستقیم حق نلرزد و حقی ناحق نشود.

وی به فرارسیدن هفته صرفه ‏جویی در مصرف آب نیز پرداخت و تاکید کرد: جنگ آینده جنگ در مورد آب است، زیرا منابع آب جهان و از جمله ایران به شدت کم شده و در اکثر کشورها در این زمینه بحران ایجاد شده است.

نماینده مردم گلستان در خبرگان رهبری یادآور شد: همه کشور و مردم استان بسیار مراقب باشند و از اسراف بپرهیزند، زیرا اسراف گناه شرعی است.

نماینده ولی‏ فقیه در استان گلستان در مورد روز جهانی مبارزه با مواد مخدر اظهار کرد: یکی از بلایای مهم امروز بشر مواد مخدر است که گسترش آن توسط آمریکایی‏ ها صورت می‏گیرد، مثلاً تولید سالانه مواد مخدر در افغانستان قبل از ورود آمریکایی‏ ها به این کشور 185 تن بود در حالی که پس از ورود آمریکا به افغانستان این رقم به 8500 تن رسید.

وی ادامه داد: همچنان که هر باغی میوه ‏ای دارد میوه باغ جهان نیر امام زمان (عج) است و ایشان خلیفه ‏الله در روی زمین است و اهل معنا اعتقاد دارند که خلیفه ‏الله ابتدا حضرت آدم (ع)، پیامبران الهی (ع)، ائمه اطهار (ع) و اکنون در این شرایط حضرت مهدی(عج) است.

وی در پایان خود و دیگران را به تقوی الهی توصیه و دعوت کرد.


موضوعات: معرفی اساتید
   سه شنبه 3 تیر 1393


فرم در حال بارگذاری ...

جستجو
تیر 1403
شن یک دو سه چهار پنج جم
 << <   > >>
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30 31