« تقدیم به همه مادران آسمانیمردم عراق در دفاع از ائمه اطهار (ع) در معرض آزمون هستند »

خانم میرکریمی مدیر مدرسه علمیه الزهراء(س) گرگان در جمع مبلغین این مدرسه ضمن تاکید بر زمینه سازی ظهور آقا امام زمان (عج) بیان داشتند: همه اموراتی که در جهان صورت می گیرد و همه نعمتهای که بر ما سرازیر می شود به برکت ائمه معصومیـــــــــن (ع) می باشد لذا شناخت وظایف فردی و اجتماعی در خصوص ظهور امام زمان (عج) امری است که مبلغین باید در راستای کار تبلیغی خود به آن توجه نمایند و با شناخت شبهات و مستعد نمودن خود در جهت رفع آنها گامی در راستای ظهور بردارند.
وی افزود: تبلیغ نوعی جهاد است ، امروز مرز عقیدتی در خطر است و شما به عنوان مرزبانان عقیدتی بایــــد با شناخت شبهات و آمادگی لازم در جهت پاسخگویی و خنثی نمودن توطئه های دشمنان بتوانید از این مرزها دفاع نمایید. در این راه وحدت بین شما مهمترین مسئله است که باید به آن توجه نمایید.
وی ادامه داد: در روایتی از امام صادق وارد است که حضرت ویژگی هایی برای شیعه واقعی بیان می نمایند که از جمله این ویژگی ها : بذل و بخشش در راه اهل بیت(ع) ، محبت و دوستی بخاطر ولایت اهل بیت (ع) و نیز ارتباط با شیعیان اهل بیت (ع) است .
خانم دوست محمدیان معاون آموزش این مدرسه نیز در جمع مبلغین این مدرسه با تاکید بر وظیفه مهم طلاب علوم دینی که تبلیغ دین اسلام است ، بیان داشتند: انسان باید در هر شرایطی تکلیف خود را به خوبی شناخته و به آن عمل نماید . لازمه عمل این است که آیات و روایات را مطالعه کنید و با دقت به تحلیل و بررسی آن به طور صحیح بپردازید و بعد عمل به تکلیف نمایید و با عمل کردن می توان مدعی شد که قدم در راه دین برداشته و باعث تثبیت دین شده است .
وی ادامه داد : جامعه علماء و روحانی وظیفه ترویج درست فرهنگ دین و شناخت تکالیف را به عهده دارند و با ترویج صحیح می توانند توطئه دشمنان را خنثی نمایند . سعی شود روز به روز بر اطلاعات و علم و دانش افزوده گردد چراکه علم سبب شناخت راه شده هدف را به آدمی می شناساند تا تمام تلاش خود را جهت رسیدن به عبودیت وبندگی به کارگیرد.
وی افزود: در مسیر طلبگی وجوهاتی مصرف می شود که اگر کوتاهی داشته باشید، قابل بخشش نیست لذا با شناخت وظیفه و عمل به دانسته ها باید ادای دین نمایید..

 


موضوعات: معرفی اساتید
   سه شنبه 3 تیر 1393


فرم در حال بارگذاری ...

جستجو
تیر 1403
شن یک دو سه چهار پنج جم
 << <   > >>
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30 31