« رئیس هیات امناء مدرسه علمیه الزهراء(س) گرگان : هشدار معصومين(ع) در مورد حيرت در دوران غيبت -رسول گرامي اسلام(ص) و ائمه معصومين(ع) در مورد عصر غيبت و حيرت‌هاي آن هشدار داده ‏اند.دلایل تأسیس مدرسه علمیه خواهران در گرگان »

موسس مدرسه علمیه الزهرا(س) گرگان : با محکومیت جنایات اسرائیل در غزه و مقاومت مردم مظلوم و بی پناه این بخش از سرزمین های اشغالی گفت: غزع عرصه پیروزی خون بر شمشیر است.

آیت الله سید کاظم نورمفیدی در خطبه های نماز جمعه این شهر افزود: نتانیاهو، نخست وزیر رژیم صهیونیستی، پی از روی کار آمدن قول داده بود که امنیت را به اسرائیل بازمی گرداند و حتی برخی از سران این رژیم گفته بودند که غزه را با خاک یکسان می کنند.

وی خاطرنشان کرد: حوادث عراق و جنایات گروه تروریستی داعش در این کشور و همچنین سرگرم بودن جامعه جهانی به بازی های جام جهانی 2014 برزیل، فضا را برای جنایات اسرائیل در غزه فراهم کرد.

نماینده ولی فقیه در استان گلستان ادامه داد: کشته شدن تعدادی از شهروندان اسرائلی در یک سانحه رانندگی بهانه ای برای تهاجم نظامی گسترده این رژیم جعلی به باریکه غزه شد.

آیت الله نورمفیدی تاکید کرد: آنها وحشیانه ترین جنایات را طی 30 روز در غزه انجام دادند، مهدهای کودک، مدارس، بیمارستان ها و سایر اماکن را تخریب کردند.

به گفته وی، سران رژیم صهیونیستی می خواستند در 10 روز اول صدای مقاومت و ملت مظلوم فلسطین را خفه کنند، اما از آنجاییکه این 10 روز به هدف خود نرسیدند جنگ را 30 روز ادامه دادند.

نماینده مردم استان گلستان در مجلس خبرگان رهبری تصریح کرد: با گذشت 30 روز از جنایات جنگی رژیم نامشروع صهیونیستی در غزه و ویرانی های برجا مانده از این باریکه وقتی به عرصه جهانی توجه می کنیم این سئوال در ذهن ما ایجاد می شود که پیروز واقعی این جنگ کیست؟

آیت الله نورمفیدی تاکید کرد: با وجود سکوت و حتی حمایت های برخی از کشورهای عربی و دولت های غربی از اسرائیل غاصب، این غده سرطانی نتوانست به اهداف خود طی 10 روز و حتی 30 در غزه دست یابد.

وی توضیح داد: به همین دلیل آنها خواستار آتش بس شدند، سازش را مطرح و به ناچار از باریکه غزه عقب نشینی کردند، این موفقیت فقط با مقاومت در برابر این جنایات به دست آمد.

خطیب جمعه گرگان با اعلام حمایت از شرط مقاومت برای پذیرش آتش بس در غزه تاکید کرد: جامعه جهانی باید تضمین دهد که اسرائیل بار دیگر به این منطقه تجاوز نمی کند.

آیت الله نورمفیدی ادامه داد: در این 30 روز حدود 2 هزار نفر از مردم مظلوم و بی دفاع غزه شهید و 2 هزار و 563 نفر نیز مجروح شدند.

به گفته وی، از بین شهدا، 429 نفر نوزاد و کودک هستند که یا در گهواره و یا در آغوش و پدران و مادران خود به شهادت رسیدند.


موضوعات: معرفی اساتید
   یکشنبه 19 مرداد 1393


فرم در حال بارگذاری ...

جستجو
اردیبهشت 1403
شن یک دو سه چهار پنج جم
 << <   > >>
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 31