« فکر نکردن ریشه مقاومت انسان در برابر دستورات پروردگار است(تمنای وصال3)روحانیون و مبلغان جامعه را هدایت می کنند »

آیت الله نورمفیدی با اشاره به نقش مهم امر به معروف و نهی از منکر، گفت: با توجه به میدان فعالیت امر به معروف و نهی از منکر در دو میدان داخلی و بین المللی، باید بسیار پر رنگ عمل کنیم.

مؤسس مدرسه در همایش احیای امر به معروف و نهی از منکر گفت: بی حجابی منکر است اما منکرات فقط یک تار موی یک دختر که بیرون آمده نیست. وی با بیان اینکه امر به معروف و نهی از منکر نقش بسیار مهمی دارد، افزود: با توجه به میدان فعالیت امر به معروف و نهی از منکر در دو میدان داخلی و بین المللی، باید در عرصه داخلی و جهانی بسیار پررنگ عمل کنیم.

آیت الله نورمفیدی تصریح کرد: ورزش کردن و آراستگی ظاهری جزو معروفات است در حالی که شاید برخی فکر کنند که این ها جزو معروفات نیست. امام جمعه گرگان افزود: امام حسین(ع) برای زنده نگه داشتن امر به معروف و نهی از منکر قیام کرد و وجود کسی به نام یزید بالاترین منکر در زمان امام حسین(ع) بود. وی گفت: نگاه یک مسلمان به دنیا باید نگاه قرآنی باشد و ما باید در میدان جهانی طوری رفتار کنیم که جهان با نگرش مثبت به ما نگاه کنند.

آیت الله نورمفیدی با اشاره به اینکه دشمن به دنبال اختلاف بین شیعه و سنی است، افزود: باید حواسمان را جمع کنیم که دشمن به دنبال اختلاف است و باید صداقت و امانت در سرلوحه کار قرار بگیرد. ن

ماینده ولی فقیه در استان گلستان گفت: باید یک نظر سنجی در سطح جامعه ما صورت بگیرد که امر به معروف و نهی از منکر در جامعه ما با چه دیدی نگاه می شود و آیا نگاه جامعه ما همانی است که اسلام و پیامبران و امام حسین(ع) به امر به معروف داشتند همان است یا خیر؟ و مطمئنا نگاه جامعه ما خیلی کوتاه است.

وی افزود: باید در میدان جهانی طوری عمل کنیم که از دید جهان به ما بخوبی نگاه کنند و امت اسلامی در عین حال که یک وظیفه ای بین خودشان دارند باید در انجام وظایف خود در جهان نیز بخوبی عمل کنند.

   یکشنبه 23 تیر 1392
نظر از: یادگاری [عضو] 

سلام علیکم!من هم از حضور سبزتان در وبلاگم ممنونم و بهترین ها را برایتان در این روزها و شبهای نورانی از خدای بزرگ مسئلت دارم.

1392/04/24 @ 12:23


فرم در حال بارگذاری ...

جستجو
تیر 1403
شن یک دو سه چهار پنج جم
 << <   > >>
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30 31          
 
مداحی های محرم