« میلادسرورجوانان عالم،سروباغ احمدی،آینه ی محمدی حضرت علی اکبروروزجوان مبارکبادشرح صدر، ضرورت در دوستی و مدیریت »

بسمه‌تعالي

حضرت حجت‌الاسلام و المسلمين آقاي دكتر حسن روحاني دامت بركاته

بعد‌السلام و التحيه انتخاب شايسته حضرتعالي را به رياست جمهوري ايران اسلامي به ملت شريف ايران ،‌ مقام معظم رهبري و جنابعالي تبريك عرض مي‌كنم. بي‌شك تحقق حماسه سياسي بدون حضور گسترده مردم و همه سليقه‌ها ممكن نبود. از مردم انقلابي ايران كه در تحقق اين حماسه بزرگ مشاركت پرشور داشتند و از شخصيت‌هاي برجسته نظام و انقلاب كه با حمايت از حضرتعالي در شكل‌گيري اين صفحه افتخار آميز براي ايران عزيز نقش پررنگي ايفاء كردند سپاسگزاري مي‌كنم.

 امروز بيش از هر زمان مديريت و تدبير و تجربه شما در پيشيرد اهداف انقلاب اسلامي ، پيشرفت و سازندگي كشور و حل مشكلات مردم بويژه معضلات اقتصادي مي‌تواند راه‌گشا و مشكل‌گشا باشد و بعد از خلق حماسه سياسي مهمترين اقدام دولت تدبير و اميد خلق حماسه اقتصادي است. شما كه از سابقه درخشاني در سالهاي قبل و بعد از انقلاب برخورداريد و از ياران صديق امام و رهبري بوده‌ايد با ايجاد دولت فراجناحي و توانمند توازن سياسي را كه از مهمترين نيازهاي كشور است تحقق بخشيد.

توصيه حقير اين است با اتكال به آراء‌ ملت به جناح‌بنديهاي سياسي در اداره كشور و انزواء بسياري از نخبگان و مديران با تجربه پايان داده و از همه نيروهاي انقلاب استفاده كنيد و شايسته‌سالاري و اعتدال را كه همواره شعار شما بوده مد نظر داشته باشيد و با تعامل سازنده با جهان و ديپلماسي قوي كه خود در اين امر تخصص داريد بدون عقب‌نشيني از ارزشهاي انقلاب پرچم عزت و اقتدار ايران بزرگ را در برابر ديدگان جهانيان برافرازيد و با اين اهرم ، تحريم‌هاي ظالمانه را بشكنيد.

اميد است كه همه شايستگان و دستگاههاي كشور در كنار شما با همكاري و همدلي در جهت تعالي نظام اسلامي و پيشرفت كشور در همه زمينه‌ها قدم بردارند.

از خداوند متعال سلامتي و توفيق و نصرت الهي را براي شما مسئلت دارم.

والسلام عليكم و رحمه الله و بركاته

سيد كاظم نورمفيدي


موضوعات: مناسبتهاي روز
   چهارشنبه 29 خرداد 1392


فرم در حال بارگذاری ...

جستجو
اردیبهشت 1403
شن یک دو سه چهار پنج جم
 << <   > >>
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 31