« از خجسته ترین پیامدهای انقلاب اسلامی، وحدت حوزه و دانشگاه استبه همت معاونت فرهنگی موسسه آموزش عالی الزهرا(س) گرگان انجام شد »

                                                      بسمه تعالي

“إن الذین آمنوا والذین هاجروا وجاهدوا فی سبیل الله اولئک یرجون رحمت الله والله غفور رحیم.”

پایان سیطره خونین داعش بر کشورهای عراق و سوریه بی شک نویدبخش آغاز تحولات درخشان در جهان است. پایگاه بسیج اساتید و نخبگان الزهرا(س) گرگان این پیروزی بزرگ را به محضر حضرت بقیة الله الاعظم(عج) ، مقام معظم رهبری (مدظله العالی) و تمام آزادی خواهان جهان تبریک عرض می نماید.

بی شک این پیروزی بزرگ به برکت خون شهیدانی است که در جهاد و دفاع در برابر گروه های تروریستی جان خود را فدا نمودند. در این میان از مدیریت راهبردی مقام معظم رهبری حضرت آیه الله العظمی خامنه‌ای «مدظله العالی» و نیز ولایت مداری سردار رشید اسلام حاج قاسم سلیمانی که نقش مهمی در تحقق این پیروزی بزرگ داشته است تقدیر و تشکر می گردد .

لازم به ذکر است بزرگترین عامل پیروزی برابر داعش ،اتحاد بین مسلمانان می باشد. وقتی شیعه و اهل سنت دست به دست هم دادند، توانستند پیروز شوند. مسلمانان در شرایط فعلی باید کاری کنند که وحدت میان آن‌ها حفظ شود. بنابه فرمایش مقام معظم رهبری (مدظله العالی) داعش یکی از مهره‌های مهم استکبار جهانی بویژه آمریکا و اسرائیل است لذا شکست داعش ، شکست آمریکا و برنامه‌های منطقه‌ای استکبار جهانی است. همچنین تبعیت از ولایت فقیه بهترین راه مقابله با سیاست‌های خصمانه و دشمنی‌های استکبار است.

در این میان حوزه های علمیه وظیفه دارند  با تقویت روحیه بسیجی طلاب و روشنگری و آگاهی بخشی جامعه اسلامی در مبارزه با تفکرات باطل و تکفیری،  به معرفی اسلام ناب محمدی (ص) و تفکر جهادی بپردازند، تا مسلمانان و آحاد بشریت را برای مواجهه با نقشه‌های شوم استکبار جهانی آماده سازند.

مدیریت ،اساتید و طلاب موسسه آموزش عالی الزهرا(س) گرگان بر خود لازم می دانند ضمن پاسداری از آرمان­ های شهدای مدافع حرم و نقش بی بدیل آنان در این پیروزی بزرگ ،ادامه دهنده  طریق آنان که برگرفته از راه و روش امام راحل و در راستای  تبعیت از ولی امر مسلمین حضرت آیت الله خامنه ای است باشند.
 
 
 

 


موضوعات: مناسبتهاي روز
   شنبه 25 آذر 1396


فرم در حال بارگذاری ...

جستجو
اردیبهشت 1403
شن یک دو سه چهار پنج جم
 << <   > >>
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 31