« آیت الله نورمفیدی :حقوق زن و مرد مساوی استبهشت و جهنم در این دنیا کنار انسان ها هستند و اطراف آنها را احاطه کرده اند »

نماینده ولی‏ فقیه در استان گلستان با بیان اینکه ما انسان ها در چاه گناه گرفتار آمده ایم، گفت: ریسمان محبت پروردگار نجات دهنده ما انسان ها از چاه گناه است. آیت الله سید کاظم نورمفیدی در مراسم عزاداری بیست و سوم ماه مبارک رمضان در مصلی نماز جمعه گرگان افزود: باید مصالح ساختمان وجود خود را بررسی کنیم و ببینیم که این مصالح، ما را به کدام سمت هدایت می کنند؟

وی خاطرنشان کرد: اگر مصالح ساختمان وجود ما نماز، خدمت به مردم، خیرخواهی جامعه و سایر کارهای نیک باشند، با این مصالح می توان به آینده خود امیدوار بود.

نماینده مردم استان گلستان در مجلس خبرگان رهبری ادامه داد: اما اگر این ساختمان وجود با گناه ساخته شده باشد، بدبختی و سیه روزی قیامت در انتظار صاحب اوست.

آیت‏ الله نورمفیدی با بیان اینکه شب بیست و سوم ماه مبارک رمضان نسبت به دو شب نوزدهم و بیست و یکم اهمیت بیشتری دارد، تاکید کرد: باید نگاهی به دل های خودمان بیندازیم تا ببینیم که با این دل چه کرده ایم؟

به گفته وی، فردای قیامت باید در همین خانه دل ساکن شویم، اگر در دنیا این خانه را با مصالح عمل صالح ساخته باشیم، با خوبی های خود در خانه دلمان گل و ریحان کاشته باشیم، این خانه برای ما گلستان می شود و همین خانه، بهشت ما خواهد بود.

امام جمعه گرگان در عین حال افزود: اما اگر در خانه دلمان زشتی ها، دروغ ها، تهمت ها، بی انصافی ها، بخل ها، حسدها و کینه ها را کاشته باشیم فردای قیامت در جهنم همین خانه گرفتار خواهیم شد.

آیت‏ الله نورمفیدی ادامه داد: در قرآن آمده کسانی که مال یتم را به ظلم و ستم می خورند همین الآن آتش در وجود خود فرو می برند، اما خود خبر ندارند.

وی تاکید کرد: بهشت و جهنم در همین دنیا اطراف ما را احاطه کرده اند، اما ما قدرت دیدن آنها را نداریم، فردای قیامت که پرده ها کنار روند آنها را می بینیم


موضوعات: معرفی اساتید
   یکشنبه 5 مرداد 1393


فرم در حال بارگذاری ...

جستجو
اردیبهشت 1403
شن یک دو سه چهار پنج جم
 << <   > >>
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 31