« آیت الله نورمفیدی :ریسمان محبت پروردگار نجات دهنده انسان از چاه گناه استنماینده مقام معظم رهبری دراستان گلستان :تفاوت زن و مرد نشانه تبعیض نیست »

نماینده ولی ‏فقیه در استان گلستان گفت: عمر انسان دست خداست و او برای مرگ و زندگی ما تصمیم می گیرد؛ لذا شب های قدر را قدر بدانیم زیرا هیچ سندی وجود ندارد مبنی بر اینکه ماه رمضان سال دیگر هم در این محافل حضور داشته باشیم.

آیت‏ الله سیدکاظم نورمفیدی در مراسم گرامیداشت بیست و یک ماه مبارک رمضان در مصلی نماز جمعه گرگان افزود: شاید سال آینده در عالم و فضایی متفاوت از این دنیای مادی باشیم.

وی خاطرنشان کرد: به همین دلیل این شب ها باید دل های خود را با آب توبه و استغفار شستشو دهیم تا برای حضور در آن جهان آماده شویم.

نماینده مردم استان گلستان در مجلس خبرگان رهبری با بیان اینکه دل انسان در طول سال کدر و حتی سیاه می شود، اظهار کرد: ذات اقدس الهی همه بندگان خود حتی این افراد را هم دوست دارد و رحمت واسعه خود را از آنها دریغ نمی کند.

آیت‏ الله نورمفیدی افزود: رحمت الهی به قدری وسیع است که روز قیامت، شیطان با کارنامه سیاهی که بخاطر فریب بندگان پروردگار برای خود درست کرده امید به این رحمت دارد.

وی تاکید کرد: وقتی پروردگار بندگان مومن خود را دوست دارد ناامیدی از درگاه بیکران مهر و محبت او و دلسرد شدن از دعا و استغفار بی معناست.

امام جمعه گرگان خاطرنشان کرد: شب های قدر زمان مناسبی برای دعا کردن هستند، مطمئن باشید اگر با نیت صادقانه و دل پاک در این برنامه ها شرکت کنید پروردگار هم به طور قطع دعاهای شما را برآورده می کند.

آیت ‏الله نورمفیدی تصریح کرد: در روایات آمده که برآورده شدن دعاها به سه شکل امکان پذیر است، یا اینکه ذات اقدس الهی خواسته بنده مومن خود را به همان شکل اجابت می کند، یا به جای آن شری را از او دفع و یا آن دعا را ذخیره آخرت او قرار می دهد.

وی در ادامه با بیان اینکه نام دیگر قیامت، یوم الدین است، گفت: یوم الدین به معنای روز جزا و پاداش است، اما مثل مجازات ها و پاداش های دنیوی نیست.

نماینده ولی ‏فقیه در استان گلستان توضیح داد: روز قیامت هر آنچه را که در این دنیا انجام داده ایم حتی به اندازه یک ذره، در نظرمان مجسم می شود.

آیت‏ الله نورمفیدی با بیان اینکه روز قیامت به خاطر اعمال نیک و بدمان، ما را در بهشت و جهنم قرار نمی دهند، افزود: آتش جهنم همین اعمال ما هستند که آن روز در نظرمان مجسم خواهند شد.

به گفته وی، بهشت و جهنم در این دنیا کنار انسان ها هستند و اطراف آنها را احاطه کرده اند.

نماینده مردم استان گلستان در مجلس خبرگان رهبری تصریح کرد: دروغ گفتن ها، تهمت زدن ها و مال حرام خوردن ها آتش جهنم هستند.

آیت‏ الله نورمفیدی خاطرنشان کرد: تا زمانی که زنده هستیم این آتش ها را نمی بینیم، اما بعد از مرگ وقتی پرده عالم کنار رفت با حقایق کارهایی که انجام دادیم آشنا می شویم.


موضوعات: معرفی اساتید
   یکشنبه 5 مرداد 1393


فرم در حال بارگذاری ...

جستجو
اردیبهشت 1403
شن یک دو سه چهار پنج جم
 << <   > >>
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 31