« نماینده ولی‏ فقیه در استان گلستان با بیان اینکه مومن باید نسبت به ذات اقدس الهی حالت ترس و امید داشته باشد، گفت: امید باید توام با عمل باشد.آیت الله نورمفیدی :شبکه های ماهواره ای از کراک و شیشه بدتر هستند »

نماینده ولی فقیه در استان گلستان گفت: امروز دنیا تشنه صداقت است و اگر بتوانیم صادقانه، واقع‌بینانه و درست وارد عرصه شویم می‌توانیم بر امپریالیسم رسانه‌ای غرب به پیروزی برسیم.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی مدرسه علمیه الزهراء(س) گرگان ، آیت‌الله سیدکاظم نورمفیدی در حاشیه افتتاح دفتر استانی خبرگزاری تسنیم در استان گلستان در دیدار با جمعی از مدیران ارشد خبرگزاری تسنیم، اظهار کرد: امروز عرصه دنیا درگیر جنگ خبر و خبرنگاری است؛ همان‌گونه که در دنیا جنگ‌های نظامی، فرهنگی و اقتصادی در حال وقوع است، جنگ رسانه‌ای و خبری نیز مطرح است.

وی بیان کرد: شاید نتوانیم با دستگاه رسانه عریض و طویلی که دنیا در اختیار دارد با آن‌ها مقابله کنیم اما می‌توانیم با حربه صداقت و جلب اعتماد مردمی با آنها به مبارزه بپردازیم.

نماینده ولی فقیه در استان گلستان تصریح کرد: امروز دنیا تشنه صداقت است و اگر بتوانیم صادقانه، واقع‌بینانه و درست وارد عرصه شویم می‌توانیم بر امپریالیسم رسانه‌ای غرب به پیروزی برسیم؛ از این راه می‌توان اعتماد عمومی را جلب کرد و در عرصه‌های بین‌المللی نیز به پیروزی رسید.

وی خاطرنشان کرد: اعتماد امروز مهمترین سرمایه‌ای است که در این نظام داریم و باید این اعتماد را بیش از پیش افزایش دهیم.

آیت‌الله نورمفیدی افزود: برخی اوقات در برخی رسانه‌ها موضوعاتی مطرح می‌شود که اصلاً اساسی ندارد، اگر مردم از یک رسانه یک بار دروغ بشنوند اعتمادشان سلب می‌شود بنابراین مهمترین وظیفه خبرنگاری و خبرگزاری صداقت است.

‌وی در ادامه با بیان “آنچه برای منابع خبری ما نیاز است صداقت در گفتار و افزایش اعتماد ملی و عمومی است،” اظهار امیدواری کرد با داشتن صداقت در تمامی صحنه‌های جهانی بر دشمنان عرصه خبری قالب و پیروز خواهیم شد.

نماینده ولی فقیه در استان گلستان گفت: امیدوارم تمام تلاش خبرگزاری تسنیم برای خارج کردن کشور از بن‌بست‌ها و رفع مشکلات در بخش‌های مختلف باشد.


موضوعات: معرفی اساتید
   یکشنبه 5 مرداد 1393


فرم در حال بارگذاری ...

جستجو
اردیبهشت 1403
شن یک دو سه چهار پنج جم
 << <   > >>
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 31