« نماینده ولی فقیه در استان گلستان گفت: نگاه یکجانبه موجب غفلت از آخرت می شود.آیت الله نورمفیدی :مهمترین وظیفه خبرنگاری و خبرگزاری صداقت است »

آیت الله سید کاظم نورمفیدی در بیست و همفتمین سحرگاه برنامه استانی سیما سبز گلستان ویژه ماه مبارک رمضان افزود: امام سجاد (ع) فرمودند رحمت و بزرگواری پروردگار در کنار بار سنگین گناهان، مرا امیدوار می کند.

وی خاطرنشان کرد: حق تعالی به گونه ای با ما رابطه برقرار کرده که در عین ارتکاب گناه باز هم نسبت به آینده احساس خاطر جمعی داشته باشیم.

نماینده مردم استان گلستان در مجلس خبرگان رهبری در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به فرارسیدن آخرین جمعه ماه مبارک رمضان اظهار کرد: در بعضی از روایات، امروز، جمعه الوداع نام دارد.

آیت‏ الله نورمفیدی توضیح داد: رمضان ماه عزیز و بسیار بزرگی است که ساعات، روزها، شب های و جمعه های آن امتیازات ویژه ای دارندو از میان این جمعه ها، آخرین جمعه اهمیت بیشتری دارد.

وی ادامه داد: مقام معظم رهبری فرمود هر وقت ماه مبارک رمضان تمام می شد و ما خدمت امام (ره) می رسیدیم مشخص بود که این ماه آثار زیادی در ایشان ایجاد کرده و نورانی تر شدند.

امام جمعه گرگان گفت: در روایات آمده که ثلث آخر شب، فرشته ای از جانب پروردگار به زمین می آید و ندا می دهد آیا دعاکننده ای وجود دارد؟

آیت‏ الله نورمفیدی افزود: شب جمعه این فرشته از ابتدای شب ندا می دهد و هر گوشی هم توانایی شنیدن آن را ندارد، فقط کسانی می توانند این ندا را بشنوند که رابطه بین خود و خالق هستی را سامان داده اند.

وی اظهار کرد: باید از دات اقدس الهی بخواهیم که بهره های معنوی که به بندگان خود اعطا می کند در پایان یافتن این ماه مبارک به ما هم بدهد.

 


موضوعات: معرفی اساتید
   یکشنبه 5 مرداد 1393


فرم در حال بارگذاری ...

جستجو
اردیبهشت 1403
شن یک دو سه چهار پنج جم
 << <   > >>
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 31