« افق لاجوریوجود حضرت فاطمه زهرا(س) تمثیل یافته وجود نازنین حضرت رسول خداست »

آیت الله سیدکاظم نورمفیدی در جمع طلاب معترض به هتک حرمت به صحابی رسول گرامی اسلام(ص) جناب “حجر بن عدی” که صبح امروز در مدرسه علمیه امام خمینی(ره) گرگان برگزار شده بود، اظهار داشت: این جنایت در حوادثی که تا به امروز برای امت اسلامی اتفاق افتاده سابقه نداشته و متأسفانه توسط افرادی انجام شده که خود را منتسب به اسلام می دانند.

موسس این مدرسه به معرفی جناب “حجر بن عدی” پرداخت و ادامه داد: ایشان از صحابی با فضیلت رسول گرامی اسلام(ص) به شمار می رفت و در میان اصحاب به راهب معرفی شده است.

نماینده ولی فقیه در استان گلستان با تأکید بر اینکه وظیفه تمام علمای اسلامی است که در مقابل این حرکت وحشیانه موضع گیری نمایند، ابراز داشت: قبر همچین شخصیت بزرگی مورد احترام همه مسلمانان بوده و سخنان فراوانی در عظمت ایشان گفته شده است و بزرگان دین غیر از محکومیت باید انزجار و بیزاری خود را از این حرکت اعلام نمایند.

رییس شورای حوزه علمیه استان گلستان با اشاره به وضیعت خاورمیانه در گذشته، خاطرنشان ساخت: خاورمیانه در گذشته جزیره امنی برای دشمنان از جمله آمریکا بوده و در آن سالها حرکات بزرگی بر علیه غرب انجام نمی گرفته و دشمنان با خیالی راحت کارهای خود را انجام می دادند.

امام جمعه گرگان با اشاره به بیداری بزرگ اسلامی در کشورهای منطقه، تصریح کرد: استکبار و صهیونیزم پس از این اتفاقات در کشورهای منطقه دچار ترس و وحشت عجیبی شده و قدرت خود را در منطقه در خطر می بینند و به همین دلیل به دنبال ایجاد فتنه و جنگ می باشند.

آیت الله نورمفیدی با اشاره به فعالیت های عربستان و قطر در سوریه، گفت: امروز این دو کشور سرمایه گذاری های کلانی در این کشور انجام داده اند تا جایی که ملک عبدالله در جایی گفته که اگر سرنگون کردن بشار اسد ۲۰۰ میلیارد دلار هم خرج داشته باشد، من حاضرم و آن را می پردازم.

ایشان افزود: این دو کشور به دنبال قدرت نمایی در منطقه بوده و یقینا ببرای مردم سوریه دلشان نسوخته و برای آزادی آنان این کارها را انجام نمی دهند.

امام جمعه گرگان با اشاره به حرکت های ترکیه، ابراز داشت: متأسفانه ترکیه دست به دست این دو کشور در حال جنایت است که واقعا جای تأسف دارد.

نماینده ولی فقیه در استان گلستان در پایان اظهار داشت: ما اشخاصی که اینگونه هتک حرمت کرده و با آبروی اسلام بازی می کنند را جزو این دین نمی دانیم و یقینا آنان از محدوده اسلام خارج هستند.

یادآور می شود این تجمع با حضور علما، روحانیون، طلاب شیعه و سنی و همچنین طلاب جامعه الرسول(ص) گرگان برگزار شد


موضوعات: مناسبتهاي روز
   یکشنبه 15 اردیبهشت 1392
نظر از: جان نثاری [عضو] 
جان نثاری

مرکز تخصصی تفسیر و علوم قرانی فاطمه (س) تهران هم این عمل ننگین را محکوم می کند

1392/02/15 @ 12:39


فرم در حال بارگذاری ...

جستجو
اردیبهشت 1403
شن یک دو سه چهار پنج جم
 << <   > >>
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 31