مؤسس مدرسه علمیه الزهرا(س)گرگان با اشاره به حضور گسترده مردم در انتخابات گفت: از اینجا به بعد دیگر نوبت خدمت مسئولان و تحقق وعده هاست.

آیت الله سید کاظم نورمفیدی در خطبه های نماز جمعه گرگان افزود: از مهمترین خواسته های مردم، شایسته سالاری است زیرا مدیریت مسئله بسیار مهمی است و اگر مسئول مدیریت بلد نباشد نمی تواند از پس مشکلات کشور برآید.

 وی با تاکید بر اینکه باند بازی هیچ وقت کشور را به جایی نمی رساند، عنوان کرد: ایجاد همدلی بیشتر بین مردم از دیگر نیازهاست و باید دلهای مردم را به هم نزدیک کنید و باید با انتخاب افراد شایسته در این راه گام برداشت.

اولویت بندی مشکلات

وی اولویت بندی مشکلات را از دیگر مسائل مهم برشمرد و گفت: مشکلات کشور زیاد است و باید اولویت بندی شود و گرانی و بیکاری مهمترین مسئله کنونی مردم است.

آیت الله نورمفیدی با بیان اینکه، تولید در کشور جایی ندارد، دلال بازی جای خود را باز کرده است، گفت: این موارد به کشور لطمه می زند و باید به این قضایا دقت کنیم و باید تولید مورد توجه قرار گیرد.

دیپلماسی فعال و هوشمندانه

امام جمعه گرگان گفت: دیپلماسی قوی، فعال و هوشمندانه از دیگر نیازهاست و باید ارتباط سالم، اقتصادی و سیاسی با دنیا داشته باشیم و رئیس جمهور باید این توان را داشته باشد که روابط سالم و قوی به نفع ملت و نظام با جهان داشته شود.

آیت الله نورمفیدی گفت: کسی که رأی می آورد، مسئولیت سنگینی بر عهده اش گذاشته می شود، باید با سرعت حرکت کنیم.

آب و خاک در حال از بین رفتن است

امام جمعه گرگان با اشاره به روز جهاد کشاورزی گفت: کشاورزی به این شکل فعلی مطلوب و مقبول نیست و آب و خاک ما در حال از بین رفتن است.

وی افزود: کشور ما کم آب است، استفاده از آب باید حساب شده باشد و به بخش تحقیقات کشاورزی باید اهمیت بیشتری داده شود.

موضوعات: مناسبتهاي روز
[یکشنبه 1392-03-26] [ 08:20:00 ق.ظ ]