« مهمترین وظیفه حاجیان در کلام آیت الله نورمفیدی مؤسس مدرسه علمیه الزهرا(س)گرگانآمریکا با حمله به سوریه به اهدافش نمی رسد ا »

آیت الله نورمفیدی:مؤسس مدرسه علمیه الزهرا(س)گرگان

دشمن با طرح نقشه و توطئه های شوم به دنبال ایجاد اختلاف و دشمنی بین مسلمین است و ایستادگی در مقابل توطئه های دشمن وظیفه همگان است .
به گزارش روابط عمومی دفتر نمایندگی ولی فقیه در امور اهل سنت استان های گلستان و گیلان، آیت ا… سیدکاظم نورمفیدی در مراسم فارغ التحصیلی طلاب حوزه علمیه اهل سنت ترویج روستای خواجه لر از توابع شهرستان بندرترکمن افزود: دشمن برای دست یابی به اهداف شوم خود از ایجاد اختلاف بین شیعه و سنی فراتر رفته و به دنبال ایجاد اختلاف شیعه با شیعه و سنی با سنی است.
امام جمعه شهرستان گرگان، در ادامه افزود: “راه اندازی جنگ داخلی” از اهداف دشمن برای مقابله با دین است و با برافروختن آتش این جنگ در برخی از کشورها منافع خود را دنبال می کند.
نورمفیدی، با بیان اینکه عالمان دینی نباید از دشمن واقعی غافل شوند، تصریح کرد: عالمان دینی باید به مسایل روز دنیا آگاه باشند.
نماینده مردم استان گلستان درمجلس خبرگان رهبری، با بیان اینکه فردای قیامت دو گروه از مسلمین به پیامبر(ص) نزدیک تر از بقیه خواهند بود، افزود: این دو گروه را افرادی که اهل جهاد وعلم هستند، تشکیل خواهند داد.
آیت ا… نورمفیدی، مقصود از “اهل جهاد” را افرادی دانست که در راه دین خدا تلاش می کنند و در دفاع از مظلوم ازهیچ تلاشی فروگذاری نمی کنند.
نماینده مقام معظم رهبری در استان گلستان، مقصود از “اهل علم” را عالمان دینی معرفی کرد و گفت: مقصود از اهالی علم، افرادی هستند که با عمل به سیره و روش پیامبراکرم (ص) در راه ترویج دین خدا و پیامبر اسلام کوشش می کنند.
وی، به مسائل کشور سوریه و مصر هم اشاره کرد و گفت: دشمن با تبلیغات گسترده سعی دارد، حملات شیمیائی تروریست های وابسته به استکبار را به دولت این کشور نسبت دهند.
همچنین درابتدای این مراسم رئیس دفتر نمایندگی ولی فقیه در امور اهل سنت استان های گلستان و گیلان هم با اشاره به نقش علمای دین در تبلیغ و ترویج احکام الهی، اظهارداشت: جامعه اى به رشد و كمال مى رسد كه از عالمان دانا و آگاه برخوردار باشد و مسائل روز جهان اسلام را به درستی تبیین کند.
حجت الاسلام والمسلمین خیرخواه، افزود: مدارس علوم دینی علاوه بر تربیت عالمان آگاه باید در جهت آشنا كردن آنان با رسالتهاى اجتماعی شان هم بسترسازی کنند.

   یکشنبه 10 شهریور 1392
نظر از: صدرارحامی [عضو] 

شهادت امام صادق (ع)، مرد آسمانی مدینه، چشمه جود و سخاوت
کوه حلم و بردباری، تجسم اخلاص و صبر و دریای عمیق علوم لدنی
بر شما تسلیت باد . . .

1392/06/10 @ 11:59


فرم در حال بارگذاری ...

جستجو
اردیبهشت 1403
شن یک دو سه چهار پنج جم
 << <   > >>
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 31