« فشار قبر برای مومن کفاره قدردانی نکردن از نعمت‏های پروردگار است(تمنای وصال17)تاکید بر یکتاپرستی به دلیل تجربه تلخ مسیحیت است(تمنای وصال15) »

آیت الله نورمفیدی مؤسس مدرسه علمیه الزهرا(س)ونماینده ولی فقیه در استان گلستان با بیان اینکه علم و آگاهی شرط اول مدیریت است، گفت: متاسفانه امروزه عده‏ای بدون علم و آگاهی برخی از پست‏های مدیریتی را اشغال کرده‏اند.

آیت‏الله سید کاظم نورمفیدی در بیست و سومین روز ماه مبارک رمضان در جلسه تفسیر سوره مومنون در مسجد جامع گلشن گرگان اظهار داشت: کسی که جهان را اداره می‏کند باید از عالم غیب و شهادت آگاهی داشته باشد.

وی افزود: غیر از ذات اقدس الهی کسی به عالم غیب و شهادت این عالم آگاه نیست.

نماینده مردم استان گلستان در مجلس خبرگان رهبری در عین حال خاطرنشان کرد: کسانی که به مقام خلافت رسیده‏اند و دستی بر پشت‏پرده دارند حقایق عالم غیب را می‏دانند.

آیت‏الله نورمفیدی ادامه داد: اینها کسانی هستند که خلافت کلیه دارند مانند پیامبر گرامی اسلام (ص) که مظهر اسم اعظم الهی است.

به گفته وی، اسم اعظم الهی کلمه نیست، حروف است و به غیر از پیامبر عظیم‏الشان اسلام (ص) برای دیگران دست‏یافتنی نیست.

امام جمعه گرگان اظهار داشت: ذات اقدس الهی در دعای جوشن کبیر 1000 اسم دارد که هر اسم حاکی از حقیقتی در وجود بی ‏پایان اوست.

آیت ‏الله نورمفیدی تاکید کرد: تمامی این اسماء جلوه‏های اسم اعظم الهی هستند و پیامبر گرامی اسلام (ص) هم مظهر آن اسم اعظم و جامع است.

وی ادامه داد: پیامبر اسلام (ص) خیلی از پشت‏پرده‏ها را می‏داند و شاید هم غیر از او کسی با آن پشت‏پرده‏ها آشنا نباشد.

نماینده ولی فقیه در استان گلستان تصریح کرد: امام راحل فرمود لیله‏القدر همان وجود مقدس نبی مکرم اسلام (ص) است که جلوه‏ای از شب قدر حقیقی می‏باشد.

آیت‏الله نورمفیدی دلیل نامگذاری شب قدر از نظر امام راحل را اینگونه توصیف کرد: اسم اعظم الهی در وجود پیامبر عظیم‏الشان اسلام (ص) غروب کرد و به همین دلیل نام آن را شب قدر گذاشتند. وی اضافه کرد: روز قدر هم روز قیامت است روزی که تمامی حقایق برای همه انسان‏ها آشکار می‏شوند.

نماینده مردم استان گلستان در مجلس خبرگان رهبری اظهار داشت: پشت‏پرده‏ها را انسان‏های خاص و ویژه‏ای همچون نبی مکرم اسلام (ص) که بر نردبان خلافت الهی قدم گذاشتند، می‏بینند. آیت‏الله نورمفیدی گفت: انسان‏های نادان و کم ظرفیت خود را حق مطلق و دیگران را جاهل می‏دانند، آنها خود را در موضع حق و دیگران را در موضع باطل می‏بینند.

به گفته وی، ذات اقدس الهی در قرآن به پیامبر گرامی اسلام (ص) دستور داده که دعا کند اگر وعده عذاب مشرکین نازل شد او را نجات دهد.

امام جمعه گرگان اضافه کرد: پروردگار در جای دیگری به پیامبر اسلام (ص) سفارش می‏کند بهترین راه دفع خطرات مشرکین موعظه، حکمت، منطق و دعوت به اوست.


   شنبه 12 مرداد 1392نظر دهید »


فرم در حال بارگذاری ...

جستجو
اردیبهشت 1403
شن یک دو سه چهار پنج جم
 << <   > >>
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 31